مهلت ارسال آثار مسابقه عکس کار ایران تمدید شد/ تغییر زمان برگزاری | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱

مهلت ارسال آثار مسابقه عکس کار ایران تمدید شد/ تغییر زمان برگزاری

دبیرخانه نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران، مهلت ارسال آثار را تا اول خرداد ماه تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی مرکز کار ایران، دبیرخانه نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا و با توجه به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص لغو رویدادهای همگانی، نسبت به تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه عکس کار و  تمدید مهلت ارسال اقدام کرد.

براساس مصوبات و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری تمام گردهمایی ها، کنفرانس ها، سمینارها، نمایشگاه ها و به عبارتی تمامی اجتماعات غیر ضروری برای جلوگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری موکول می‌شوند.

به همین دلیل و با هدف حفظ سلامتی هم میهنان نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران که پیشتر قرار بود در تاریخ ۱تا ۴ اریبهشت ۹۹ برگزار شود به تاریخ ۲۷ تا ۳۰ خرداد ۹۹ موکول شد.

مرکز کار ایران، نهاد برگزار کننده نخستین مسابقه بین المللی  عکس کار و سومین نمایشگاه بین المللی کار ایران وظیفه مسئولانه خود می‌داند تا با تغییر تاریخ این رویداد گام کوچکی در راستای مبارزه با این اپیدمی ناگوار بردارد.

پیش از این مهلت ارسال قانونی آثار در فراخوان، ۱۵ فروردین ماه اعلام شده بود که بنا بر این تصمیم، دبیرخانه مسابقه آن را تا اول خرداد ماه تمدید کرد.

نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران به همت مرکز کار ایران برگزار می‌شود و سعید سمیعی و محمد حمزه ای سمت رئیس و دبیری این مسابقه و افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی و حسن غفاری داوری این مسابقه را بر عهده دارند.

بر پایه تقویم جدید این رویداد، آخرین مهلت ارسال آثار، اول خرداد ماه و نمایشگاه عکس این رویداد، ۲۷ تا ۳۰ خرداد ماه  ۱۳۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران اعلام شده است.

هنرمندان برای اطلاع دقیق از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.jobcenter.ir/festival مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است