اجرای «آقای اشمیت کیه؟» پس از کرونا/ حق تقدم با اسفندی‌هاست | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳
سهراب سلیمی به صبا گفت:

اجرای «آقای اشمیت کیه؟» پس از کرونا/ حق تقدم با اسفندی‌هاست

سهراب سلیمی از اجرای نمایش «آقای اشمیت کیه؟» پس از عبور از بحران بیماری کرونا خبر داد.

سهراب سلیمی کارگردان و بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا گفت: امیدوارم در سال جدید آرامش به کل دنیا بازگردد و بتوانیم بیماری کرونا را شکست دهیم و این برزخی که بر کل جهان حاکم شده دست از سر انسان ها بردارد و دوباره به زندگی عادی بازگردیم.

وی با اشاره به اینکه پس از اتمام بیماری کرونا قصد دارد نمایش «آقای اشمیت کیه؟» را به صحنه ببرد، تاکید کرد: نمایش «آقای اشمیت کیه؟» به نویسندگی سباستین تیری دی‌ماه سال گذشته در تماشاخانه جوانمرد چند بار اجرا شد ولی بنا به دلایلی مجبور شدیم کار را متوقف کنیم. البته قرار بود یکم تا سی تیر ماه سال جدید در تماشاخانه سمندریان این نمایش را اجرا کنیم که با شرایط پیش آمده نمی دانم اجرای این نمایش در تیر ماه امکان پذیر است یا باید اجرای نمایش را به زمان دیگری موکول کنیم.

کارگردان «نوای اسرار آمیز» بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و ظرفیت های مشخص حق تقدم با گروه هایی است که اجراهایشان به دلیل بیماری کرونا تعطیل شده است در نتیجه باید صبر کنیم تا ببینیم چه چیزی در انتظارمان است.

وی درباره اضافه شدن مشکلات تئاتری ها به دلیل مساله کرونا خاطرنشان کرد: متاسفانه گروه‌های تئاتر با مشکلات زیادی روبه رو هستند که بیماری کرونا وضعیت را وخیم تر کرده است و حتی بسیاری از این گروه ها نمی دانند می توانند با برنامه ریزی یا بازیگران قبلی به صحنه روند یا باید کلا برنامه ریزی های خود را تغییر دهند.

این هنرمند در پایان گفت: شهلا حائری مترجم نمایشنامه «آقای اشمیت کیه؟» است و ایرج راد، شهره رعایتی، میثم رازفر، سینا خدابخشی و… بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه نمایشنامه «آقای اشمیت کیه؟» آمده است: مردی به دنبال هویت خود می‌گردد. هرچه بیشتر جستجو می‌کند بیشتر از باورهای خود دور می‌شود تا جایی که پی می‌برد مکان تنها تصور او بوده است نه جایی که در آن سی‌سال زندگی کرده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از صبا علیزاده طراح موسیقی، امیرحسین قدسی طراح صحنه، شهره رعایتی دستیار کارگردان و طراح لباس، رضا حیدری طراح نور، رضوانه عباسی منشی صحنه، معصومه علی‌نژاد مدیر صحنه، مصطفی حمیدی‌فر هماهنگی گروه.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است