پخش سه مجموعه تلویزیونی از شبکه آی‌فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰

پخش سه مجموعه تلویزیونی از شبکه آی‌فیلم

فصل اول سریال «ستایش» و «زیر پای مادر» از یکشنبه ۱۷ فروردین وسریال «مرد نقره ای» از امروز روی آنتن شبکه آی‌فیلم می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فصل اول سریال «ستایش» به نویسندگی سعید مطلبی و کارگردانی سعید سلطانی از یکشنبه ۱۷ فروردین در شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

«ستایش» قصه دختر جوانی به همین نام است که برای نجات برادرش از خطری که در پی فرار از خدمت سربازی او را تهدید می‌کند، به دوست برادرش طاهر فردوس پناه می‌برد. طاهر با تمهیداتی محمد برادر ستایش را راهی مرز می‌کند تا از کشور خارج شود؛ اما محمد در مرز کشته می‌شود و طاهر به زندان می‌افتد. طاهر با رضایت خانواده محمد از زندان آزاد می‌شود و…

داریوش ارجمند، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، محمدمهدی سلوکی، سیما تیرانداز، زنده یاد جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، نرگس محمدی، شیوا خنیاگر، کریم قربانی، زهرا سعیدی، مهدی میامی، مهوش وقاری، ناصر گیتی‌جاه، زنده یاد کاظم افرندنیا، فرحناز منافی.ظاهر، رضا ایرانمنش، محمد عمرانی، آزیتا لاچینی و مریم بوبانی در فصل نخست این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ستایش ۱» از فردا شب، هر شب رأس ساعت ۲۳ روانه آنتن می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ خواهد بود.

 

«زیر پای مادر» 

سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت‌اله از یکشنبه ۱۷ فروردین ساعت ۲۲ برای آی‌فیلمی‌ها پخش می‌شود.

کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه، علیرضا آرا، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، حمیدرضا هدایتی، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، نوید خداشناس، مجید نوروزی، درسا بختیار، مهدیه نساج، پاوان افسر، آزاده سدیری، نوید خداشناس، داریوش سلیمی، عبدالحمید نوروزی، علی محسنی، پویاجانفزا، آتیلا پسیانی، سهند دستوری از بازیگران این سریال بوده‌اند.

«زیر پای مادر»  داستانی خانوادگی و چندوجهی دارد و اتفاقات رخ‌داده میان اعضای یک خانواده را به تصویر می‌کشد.

مخاطبان آی‌فیلم می‌توانند بازپخش این مجموعه تلویزیونی را در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد تماشا کنند.

«مرد نقره‌ای»

سریال تلویزیونی «مرد نقره‌ای» که نخستین بار در ماه رمضان ۱۳۹۱ از شبکه شما و چندی بعد از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا راهی خانه آی‌فیلمی‌ها در افغانستان و تاجیکستان می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی جابر قاسمعلی، کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی در مرکز اصفهان ضبط شده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: هادی رادمنش که کارخانه فرش دارد و دستی در امور خیر، درصدد است تا در انتخابات اصناف، نامزد شود. اما تلفن­‌های تهدیدآمیز، او را به نامِ نادر کوهزاد خطاب قرار می­‌دهد. این در حالی است که دختری به نام نورا به نقره‌فروشی پسر او سر می­‌زند و در قلب او رخنه می­‌کند….

سعید نیک­پور، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و بهاره افشاری بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

«مرد نقره‌ای» از امروز ۱۵ فروردین ساعت ۶ بعدازظهر به‌وقت تهران و کابل و ۶:۳۰ به‌وقت تاجیکستان پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است