فصل پنجم «پایتخت» روانه شبکه سحر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰

فصل پنجم «پایتخت» روانه شبکه سحر شد

فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» با کارگردانی سیروس مقدم از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

سانحه رانندگی برای خانواده «معمولی» باعث بروز صدمات شدید روحی آنان می شود و نقی معمولی تصمیم می گیرد برای تغییر روحیه خانوادگی به مسافرت خارج از کشور بروند. در کشور ترکیه آن ها سوار بالن می شوند و براثر اتفاقاتی از شهر«لاذقیه» درسوریه که یک منطقه جنگی همراه با حضور داعش است سر در می آورند. گروگان گرفته شدن خانواده توسط داعش و نجات آن ها از این مهلکه، داستانی پرهیجان و جذاب را شکل می دهد.

سلیمان فرض علی اف، زبانگردانی و دوبله فصل پنجم «پایتخت» به زبان آذری را برعهده دارد و این مجموعه جایگزین سریال «علی البدل» می شود.

محسن تنابنده، احمد مهران فر، علی رضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاج عبدالهی، بهرام افشاری، سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل به همراه جمع دیگری از بازیگران در داستانی کمدی به قلم محسن تنابنده، امیرحسین قاسمی و زنده یاد خشایار الوند به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه «پایتخت ۵» از شنبه ۱۶ فروردین ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران در ۱۸ قسمت ۴۰ دقیقه ای و با تهیه کنندگی الهام غفوری روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می رود.

سازمان فرهنگی رسانه ای «اوج» تولید کننده این فصل از مجموعه «پایتخت» بوده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است