مدیران اجرایی مرحله‌ منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی منصوب شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸

مدیران اجرایی مرحله‌ منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی منصوب شدند

مدیران اجرایی مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منصوب شدند.

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران اجرایی مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در احکامی جداگانه از سوی رییس این رویداد فرهنگی منصوب شدند.

رییس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، جواد زاهدی را به عنوان مدیر اجرایی منطقه‌ یک و محمدجواد محمدی را به سمت مدیر اجرایی منطقه‌ دو در تقسیم‌بندی‌های کانون منصوب کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌چنین زهرا افتخاری، ابراهیم زره‌ساز و مجبوبه رجب‌نسب‌آقامحلی را نیز به ترتیب به عنوان مدیران اجرایی مناطق سه، چهار و پنج انتخاب کرده است.

محمدرضا زمردیان در این احکام به توان و شایستگی این پنج مدیرکل کانون اشاره و اظهار امیدواری کرده است با استعانت از خداوند منان، توجه به شرح وظایف مقرر در شیوه‌نامه، تعامل با دبیرخانه‌ مرکزی جشنواره و بهره‌مندی از توانمندی‌ها، بسترها و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی موجود در پنج استان‌ منتخب، مرحله منطقه‌ای جشنواره را هرچه شکوه‌مندتر برگزار کنند.

فراخوان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۱ تیر منتشر شده است و مرحله پایانی آن پس از برپایی جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر ۱۳۹۸ همزمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است