شبکه HBO پانصد ساعت از آثار خود را رایگان کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰
برای سرگرم کردن آمریکایی‌های گرفتار درخانه؛

شبکه HBO پانصد ساعت از آثار خود را رایگان کرد

شبکه تلویزیونی HBO برای تشویق آمریکایی‌ها به ماندن در خانه، مجموعه‌ای 500 ساعته از تولیدات خود را رایگان عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، «HBO» در اقدامی قابل توجه و خیرخواهانه بسته‌ای بزرگ از تولیدات خود را برای مردمی که در قرنطینه به دنبال راهی برای فرار از افکار و نگرانی این روزهای کرونایی هستند، رایگان کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده، این شبکه تلویزیونی پولی تحت مالکیت ابرکمپانی وارنرمدیا، حدود ۵۰۰ ساعت از برنامه‌های خود را برای مدتی محدود از دیروز جمعه ۳ آپریل برای پخش به طور رایگان – و بدون تبلیغ – در ۲ سرویس اینترنتی HBO Now و HBO Go قرار داده است.

این لیست بلند بالا شامل تمام اپیزودهای ۹ سریال معروف این شبکه یعنی «سوپرانوز»، «معاون رئیس‌جمهور»، «وراثت»، «شش فوت زیر زمین»، «وایر»، «فوتبالیست‌ها»، «بری»، «دره سیلیکون » و «خون حقیقی» است.

در این بسته، علاوه بر سریال‌های فوق، آثار سینمایی استودیو برادران‌وارنر همچون «کارآگاه پیکاچو»، «فیلم لگو ۲: بخش دوم» و «عشق، احمقانه، دیوانه‌وار» و ۱۰ مجموعه و فیلم مستند از تولیدات HBO همچون «مک میلیونر» و «پرونده علیه عدنان سید» گنجانده شده است.

سریال‌های محبوب و مهمی چون «بازی تاج و تخت»، «وست‌ورلد»، «دروغ‌های کوچک بزرگ»، «سرخوشی» و «چرنوبیل» از غایبان بزرگ این تحفه رایگان HBO هستند. تمام این سریال‌ها در هفته‌های گذشته و همزمان با افزایش ۴۰ درصدی مخاطبان سرویس‌های آنلاین شبکه HBO، شاهد بالا رفتن نرخ بینندگان خود بوده‌اند.

رایگان کردن بخش قابل توجهی از تولیدات HBO و تبلیغ آن با هشتگ #StayHomeBoxOffice برای تشویق مردم به ماندن در خانه در ایام شیوع ویروس کرونا، حرکت تبلیغاتی موثر و هوشمندانه‌ای از این شبکه در روز‌های منتهی به رونمایی از سرویس HBO Max به حساب می‌آید. HBO Max سرویس محتوای آنلاین جدید این شبکه آمریکایی است که تمام تولیدات قبلی و آثار اختصاصی جدید روی آن بارگذاری می‌شود و مشترکان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۴٫۹۹ دلار آن‌ها را تماشا کنند.

هم‌اکنون تمام این بسته ۵۰۰ ساعتی از طریق دو اپلیکیشن و وبسایت HBO Now و HBO Go و فقط در ایالات متحده آمریکا قابل مشاهده هستند.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است