برنامه‌های نوروزی رادیو گفت‌وگو تا ۲۰ فروردین ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸

برنامه‌های نوروزی رادیو گفت‌وگو تا ۲۰ فروردین ادامه دارد

نوشین رهگذر مدیر تولید و تامین رادیو گفت‌وگو از تداوم برخی برنامه‌های نوروزی این رادیو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، نوشین رهگذر مدیر تولید و تامین این شبکه رادیویی گفت: نشاط آفرینی و سرگرمی یکی از اهداف کلان برنامه ریزان و برنامه سازان در رادیو گفت و گو در نوروز ۹۹ بود، اما در حال حاضر با توجه به اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه ادامه دارند و رسالت رسانه در این شرایط آگاهی و امیدبخشی است، لذا همچنان برنامه‌های «شو پنجره بگشا» و «بدون انقضا» با محوریت ایجاد نشاط و اطلاع رسانی به هموطنان ادامه خواهند یافت.

در این راستا برنامه «شو پنجره بگشا» تا بیست و یکم فروردین هر روز ساعت ۱۰:۰۰ در قالب مسابقه بین شرکت‌کنندگان دانشجوی رشته‌های مختلف تحصیلی طراحی شده تا علاوه بر ایجاد فضایی مفرح و جذاب در ضمن اجرای مسابقه اطلاعات مفیدی با شنوندگان به اشتراک گذاشته شود و همچنین در هر برنامه سخنگوی صنوف و حوزه های مختلف آخرین اتفاقات هر حوزه را اطلاع رسانی می‌کنند.

یکی از قسمت‌های برنامه «شو پنجره بگشا» به عکس‌ها و فیلم‌هایی اختصاص دارد که مردم و مسئولان از صحنه‌های خدمت‌رسانی به صورت خودجوش ارسال می‌کنند و این فیلم‌ها و عکس‌ها در قسمت رادیونمای رادیو گفت و گو بارگذاری می‌شوند.

همچنین «بدون انقضا» نیز از دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گوست که از روزهای نخستین شروع بیماری کرونا برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع درکنار مخاطبان بود و تمامی عوامل برنامه سعی در ایجاد فضایی مفرح در راستای کاهش دلهره‌های ناشی از این بیماری و همچنین اشاعه اخبار صحیح را داشتند، لذا این برنامه نیز در ادامه رسالت خود تا بیست و یکم فروردین هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از این شبکه رادیویی تقدیم شنوندگان می‌شود.

ویژه برنامه «تجلی طاها» نیز از شانزدهم تا بیست و یکم فروردین هر روز ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود. این ویژه برنامه نیز با موضوع مهدویت و به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) با فضایی آکنده از شادی‌های معنوی مخاطبان را همراهی می‌کند.

مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است