«پرنیان هفت رنگ» سراغ شروعی دوباره پس از کرونا رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱

«پرنیان هفت رنگ» سراغ شروعی دوباره پس از کرونا رفت

برنامه زنده «پرنیان هفت رنگ» که از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود، روز جمعه 15 فروردین به موضوع انگیزه و شروعی دوباره برای کار می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، روز جمعه پانزدهم فروردین ماه، رادیو نمایش در برنامه زنده «پرنیان هفت رنگ» به موضوع انگیزه و شروعی دوباره برای کار می‌پردازد.

در این برنامه در مورد این موضوع بحث می‌شود که اساسا بعد از دوره تعطیلی چه تعطیلات نوروز که از پیش تعیین شده بود و چه تعطیلاتی که به دلیل شرایط موجود پیش آمده، چگونه می‌توانیم با انگیزه و البته با در نظر گرفتن توصیه‌ها و اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و سایر نهادهای مروبطه به این موضوع نظیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیروی انتظامی، کار و فعالیتمان را شروع کنیم.

«پرنیان هفت رنگ» برنامه زنده و عصرگاهی رادیو نمایش است که به تهیه‌کنندگی علی بهرامی و با اجرای مونا صفی و امین بختیاری تا پانزدهم فروردین از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

همچنین این برنامه از شنبه شانزدهم فروردین ماه تا روز چهارشنبه بیستم فروردین ماه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است