«بریم بسازیم» از شبکه مستند هم پخش می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳

«بریم بسازیم» از شبکه مستند هم پخش می شود

«بریم بسازیم» در 10 قسمت نوروز 99 از شبکه سوم سیما پخش شد که به درخواست مخاطبان برای تکرار این مجموعه، در شبکه مستند از شنبه 16 فروردین هرشب ساعت 21 پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پس از پخش فصل اول رئالیتی‌شوی «بریم بسازیم» در ایام نوروز ۹۹ از شبکه سوم سیما، شبکه مستند از شنبه ۱۶ فروردین میزبان «بریم بسازیم» خواهد شد.

«بریم بسازیم» نخستین رئالیتی شوی محض تلویوزیون است که فصل اول این مجموعه با محوریت کار جهادی و سازندگی در ۱۰ قسمت نوروز ۹۹ از شبکه سوم سیما پخش شد که به درخواست مخاطبان برای تکرار این مجموعه، شبکه مستند از شنبه ۱۶ فروردین هرشب ساعت ۲۱ میزبان «بریم بسازیم» خواهد شد و تکرار این برنامه نیز روز بعد ساعت ۹ صبح پخش می‌شود.

هدف «بریم بسازیم» مطرح شدن ایده‌های خوب برای آبادانی کشورمان با کمک دوربین برنامه است تا با نشان دادن قبل و بعد این فعالیت‌ها به توسعه و آبادانی این مناطق کمک کند و مخاطبانی که احساس می‌کنند روستا و یا منطقه سکونت آنها نیاز به سازندگی و یا تغییر دارد و یا ایده‌های خوبی برای آبادتر شدن محل زندگی خود دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت برنامه به نشانی «berimbesazim.ir» در نظرسنجی شرکت و مناطق پیشنهادی خود را به تیم تولید «بریم بسازیم» معرفی کنند.

مجموعه «بریم بسازیم» روایتی از تلاش چهار جوان است که با هدف ایجاد توسعه‌ پایدار و ارتقای سطح رفاه مردم، وارد روستای خاوه در حاشیه‌ی ورامین می‌شوند. در هر قسمت از این برنامه، این چند نفر که شخصیت‌های اصلی مجموعه هستند در قالب قصه‌ای جذاب با کاستی‌ها و مشکلات موجود در روستا مواجه شده و سعی می‌کنند با کمک اهالی، آن مشکل را برطرف کنند. ماموریت‌هایی که برای این شخصیت‌ها بوجود می‌آید، از جنسی است که مردم عادی نیز توان انجامش را دارند و صرفا نیازمند بیدار شدن دغدغه‌ی کمک به هم‌نوع و پیشرفت در مردم روستاست.

«بریم بسازیم» محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مرکز بسیج سازمان صداوسیما است و فصل اول مجموعه در ده قسمت به کارگردانی مهدی ماهان و مجید عزیزی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی نوروز ۹۹ از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است