برنامه‌های نوروزی شبکه‌های استانی تا ماه رمضان ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۲

برنامه‌های نوروزی شبکه‌های استانی تا ماه رمضان ادامه دارد

سیمای مرکز استان‌ها با در نظر گرفتن شعار «در خانه می‌مانیم» اقدامات رسانه‌ای متنوعی را تدارک دیده و برنامه‌های نوروزی آن‌ها تا ماه رمضان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، شیوع بیماری کووید – ۱۹ در اسفندماه ۹۸ و تداوم آن در سال جدید، و ضرورت تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور مردم در خانه، موضوعی است که در قالب شعار «در خانه بمانیم تا سالم بمانیم» تحقق یافته و اکثریت مردم با عمل به این شعار، نقش خود را در قطع زنجیره انتقال به خوبی ایفا کرده‌اند.

بر این اساس شبکه‌های استانی صدا و سیما که از مدت‌ها پیش برنامه‌های ویژه‌ای را برای عید نوروز تدارک دیده بودند، تغییراتی در کنداکتور به وجود آوردند تا بتوانند در پُر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان، خانواده‌ها و نیز کسانی که به خاطر شیوع بیماری ترجیح داده‌اند در خانه بمانند یا اینکه دورکاری می‌کنند، نقش مهمی داشته باشند.

با توجه به اینکه تعطیلات نوروز عملاً از آغاز تعطیلات مدارس، سیمای مرکز استان‌ها با در نظر گرفتن شعار «در خانه می‌مانیم» اقدامات رسانه‌ای متنوعی را تدارک دیدند که در قالب سه ساختار نمایشی، مستند و برنامه‌های ترکیبی در حال انجام است.

رادیوهای استانی هم نوروز امسال را با ویژه برنامه‌های متنوعی آغاز کردند و در طول این مدت با پخش گزارش‌های مختلف، برنامه‌های نمایشی، مستند و … سعی در ارائه محتوای رسانه‌ای متنوعی به مخاطبان داشته‌اند.

با توجه به تداوم وضعیت موجود و شیوع بیماری که به تبع آن لزوم رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه خانگی کاملا احساس می‌شود، کنداکتور نوروزی شبکه‌های استانی صدا و سیما همچنان ادامه خواهد یافت.

بر این اساس پخش انیمیشن، فیلم‌های بلند و کوتاه تلویزیونی، مستند و برنامه‌های صبحگاهی، شبانگاهی، کودک و نوجوان و مسابقات تلویزیونی و رادیویی که در نوروز امسال روی آنتن رفتند، همچنان و تا شروع ماه مبارک رمضان تولید و پخش خواهند شد. برنامه‌های زنده شبکه‌های صدا و سیمای استانی هم طبق کنداکتور نوروزی روی آنتن می‌روند.

انتهای پبام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است