کنسرت خانگی التون جان و دوستانش ۸ میلیون دلار جمع‌آوری کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
برای کمک به آسیب‌دیدگان بحران کرونا؛

کنسرت خانگی التون جان و دوستانش ۸ میلیون دلار جمع‌آوری کرد

خلاقیت التون جان و جمعی از ستارگان دنیای موسیقی در برگزاری کنسرتی خانگی منجر به جمع‌آوری میلیون‌ها دلار برای اهدا به خیریه‌های کمک‌رسان به آسیب‌دیدگان کرونا شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کنسرت خانگی ستارگان دنیای موسیقی با مجری‌گری التون جان، خواننده و آهنگساز نامدار انگلیسی، حدود ۸ میلیون دلار برای کمک به آسیب‌دیدگان بحران کرونا، جمع‌آوری کرد.

این کنسرت با نام «کنسرت اتاق نشیمن برای آمریکا – Living Room Concert For America» یکشنبه گذشته ۲۹ مارچ برگزار شد و ستارگانی چون بیلی آیلیش، ماریا کری، آلیشا کیز و البته التون جان از نشیمن‌ خانه‌‎هایشان برای طرفداران درقرنطینه خود، کنسرت موسیقی برگزار کردند.

این رویداد جالب توجه از طریق شبکه تلویزیونی FOX و ایستگاه‌های رادیویی کمپانی iHeartMedia پوشش داده شد. عواید این کنسرت که حالا معلوم شده رقمی نزدیک به ۸ میلیون دلار بوده برای ۲ خیریه غذارسانی و رسیدگی به امورکودکان اختصاص یافته است.

گفتنی است «کنسرت اتاق نشیمن برای آمریکا» از طریق کانال یوتیوب iHeartMedia نیز برای مشتاقان تماشای آن در دسترس قرار گرفته است.

از دیگر ستارگان حاضر در این کنسرت خانگی می‌توان به گروه «بک استریت بویز»، جو آرمسترانگ از گروه راک «Green Day»، کامیلا کابیو، دیو گرول، سم اسمیت، «H.E.R» و تیم مک‌گرو اشاره کرد که از خانه خود و با استفاده از گوشی‌های همراه، دوربین‌های شخصی و دیگر امکانات صوتی کنسرتی مخصوص ایام قرنطینه اجرا کردند.

از میان این اجراها شاید بتوان گفت تیم مک‌گرو جالب‌ترین نمایش را داشت. او آهنگ خود را در حالی از روی سکوی استخر خانه‌اش اجرا کرد که سه عضو گروهش – دو گیتاریست و یک پیانیست – از خانه‌های خود او را همراهی می‌کردند.

این برنامه همچنین شامل پیغام‌هایی از دیگر ستارگان دنیای سرگرمی همچون الن دی‌جنرس، لیدی گاگا، ملیسا مک‌کارتی، دمی لواتو، بن فالکون و رایان سیکرست بود که از افرادی که در خط مقدم مبارزه با شیوع بیماری کرونا هستند و زندگی خود را برای کمک به دیگران در معرض خطر قرار داده‌اند، تقدیر کردند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است