ابتکار عمل بازیگران سریال ترک در قرنطینه/ محل فیلمبرداری به خانه منتقل شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸

ابتکار عمل بازیگران سریال ترک در قرنطینه/ محل فیلمبرداری به خانه منتقل شد

در پی تعطیلی ضبط سریال ترکیه‌ ای «Jet Sosyete» به دلیل کرونا، بازیگران اقدام به فیلمبرداری قسمت ‌های جدید در خانه ‌هایشان کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از آناتولی، گولسه بیرسل یکی از کمدین ‌های زن در ترکیه و از بازیگران سریال «Jet Sosyete» به همراه سایر بازیگران در عین رعایت قرنطینه خانگی با یک ابتکار عمل چند قسمت ویژه با موضوع کرونا برای این سریال ضبط و آماده کردند.

بازیگران این سریال با تلفن های خود در خانه‌ هایشان تصاویر مربوط به خود را ضبط می‌کنند و به این شکل آن را آماده و به تماشا می‌گذارند.

گولسه درباره این پروژه گفت: بعد از شیوع کرونا کارهای گروهی تعطیل و فیلمبرداری قسمت های آخر سریال ما نیز متوقف شد. مدتی بعد تصمیم گرفتم با اندک تغییری در متن سناریو قسمت‌ های باقیمانده توسط تک تک بازیگران در خانه‌هایشان تهیه شود سپس این قسمت ها را مونتاژ کرده و به صورت یک واحد آماده پخش کردیم.

وی ضمن اشاره به اینکه امروزه در اصل حال و روز ما مثل طنز تلخ است، گفت: شرایط امروز جامعه و انسان ها محتوای بسیاری در طنز داشته و این وضعیت شامل بسیاری از تعارضات و مشکلات است. در اصل ما با بیان طنزگونه اتفاقات روزمره سعی در ایجاد نشاط و شادی در بین مردم داریم. فکر می کنم هم اکنون مردم به کمی امید، شادی و روحیه بیشتری نیاز دارند.

گولسه عنوان کرد: با امکانات موجود در خانه ‌هایمان به طراحی دکور پشت سرمان و گریم و غیره پرداختیم. در برخی موارد نیز کارگردان درخواست اصلاح قسمت هایی را داد که مجددا فیلمبرداری شد. امیدوارم مورد پسند قرار گیرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است