آلبوم «خوشه‌چینِ بوستان عشق» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲

آلبوم «خوشه‌چینِ بوستان عشق» منتشر شد

آلبوم «خوشه‌چینِ بوستان عشق» مشتمل بر قطعاتی از بزرگان تارنوازیِ ایران و مازیار شاهی با همراهی تمبک و دایرۀ گوهرناز مسائلی از سوی انجمن موسیقی ایران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از انجمن موسیقی ایران، در طرح جلد «خوشه‌چینِ بوستانِ عشق» تصاویری از میرزاحسینقلی، علینقی وزیری، مرتضی نی‌داوود، جلیل شهناز، غلام‌حسین بیگجه‌خانی، فرهنگ شریف، محمدرضا لطفی و حسین علیزاده به چشم می‌خورد و قطعاتی از این هنرمندان در آلبوم اجرا شده‌است.

در بروشور آلبوم به قلم مازیار شاهی آمده است: «در آلبوم «خوشه‌چین بوستان عشق» درک و دریافتم از تأثیرگذارترین تارنوازان زندگی‌ام را اجرا کرده‌ام؛ دریافتی بر اساس بضاعت اندک هنری‌ام طی سال‌ها زندگی با ساز این بزرگان؛ و با انتشار این آلبوم خواستم ابراز ارادتی به ایشان داشته باشم.

آیا هدفم کپی کاری صرف بوده؟ بی تردید خیر. هر آهنگی که در این آلبوم اجرا شده، با نگاه به شیوه‌ی کلی نوازندگی استادی بوده که آهنگ را اجرا کرده‌اند؛ نه کپی نعل به نعل حالات اجرایی همان آهنگِ خاص.»

با توجه به شیوع ویروس کرونا، آلبوم «خوشه‌چین بوستان عشق» در حال حاضر فقط به صورت فروشِ دیجیتال در سایت بیپ‌تونز ارائه شده‌است و نسخۀ فیزیکی آن پس از بهبودِ شرایط عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است