پس از رادیو آبادان سراغ پالایشگاه آبادان رفتم/ تحقیق برای فیلمنامه | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۶
مهرداد خوشبخت در گفتگو با صبا:

پس از رادیو آبادان سراغ پالایشگاه آبادان رفتم/ تحقیق برای فیلمنامه

مهرداد خوشبخت در حال تحقیق روی سوژه فیلمنامه جدیدش که در آبادان می گذرد، است.

مهرداد خوشبخت کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کارهای آینده خود گفت: هم‌اکنون مشغول تحقیق روی طرحی هستم که به امید خدا آن را در سال جدید جلوی دوربین خواهم برد.

به گفته وی، تحقیقات این پروژه سینمایی هم میدانی و هم کتابخانه ای است برای همین در سفری که به آبادان و پالایشگاه داشته‌ با آدم‌های زیادی حرف زده‌ است.

وی افزود: در این فیلم به روزهایی پرداخته می‌شود که آبادان در محاصره بود و مردم و کارکنان پالایشگاه سعی می‌کردند به هر طریق ممکن از این مکان حفاظت کنند. درباره این فیلم باید اضافه کنم مسلما هزینه‌های تولید این کار کم نخواهد بود برای همین باید سرمایه گذاری قوی برای این کار انتخاب شود.

این کارگردان تاکید کرد: این‌که در پروژه بعدی همانند «آبادان یازه ۶۰» که سوژه آن رادیو آبادان بود باز هم سازمان اوج حامی فیلم خواهد بود هنوز مشخص نیست، زیرا اول باید فیلمنامه آمده شود تا سپس درباره آن تصمیم گرفته شود.

وی در انتهای خبر خود آورد: همچنین به اتفاق یکی از دوستانم در حال نگارش فیلمنامه‌ای دیگر هستیم. این سناریو «گردان قاطرها» نام دارد که یک اثر طنز است و در آن به یکی از اتفاقات حقیقی جنگی پرداخته خواهد شد. داستان این فیلم سینمایی در کردستان رخ خواهد داد و تولید آن نیز در گرو پیدا شدن سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است