راه‌اندازی پویش «هنر در خانه» در خوزستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۰

راه‌اندازی پویش «هنر در خانه» در خوزستان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی پویش «هنر در خانه» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر آریایی‌نیا از راه اندازی پویش «هنر در خانه» در استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: انجمن های هنری خوزستان با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی در پویشی از هنرمندان و صاحبان اندیشه و ذوق دعوت می‌کنند تا به منظور پر کردن اوقات فراغت مردم در ایام قرنطینه ویدیوهای کوتاه تهیه کرده و به پویش «هنر در خانه» بپیوندند.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف در خانه ماندن جهت مقابله با ویروس کرونا توسط هنرمندان استان خوزستان راه‌اندازی شده، افزود: مشارکت جمعی برای مبارزه با کرونا،ترویج فرهنگ در خانه ماندن و تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و خدماتی موضوعات این مسابقه است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه آثار ارسالی باید به موضوع مسابقه ارتباط داشته باشد، ادامه داد: هنرمندان رشته‌های مختلف هنری از جمله هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، سینما، موسیقی و عکاسی می‌توانند ویدیوها و یا تصاویر آثار خود را تا پایان فروردین به شماره واتساپ ۰۹۳۷۳۰۲۰۰۴۴ ارسال کرده تا در اینستاگرام پویش «هنر در خانه» منتشر کنیم و کاربران از طریق دنبال کردن این ویدئوها و لایک آن‌ها در پویش شرکت کنند.

آریایی نیا با بیان اینکه محدودیت سنی برای شرکت در این پویش وجود ندارد، عنوان کرد: هر نفر حداکثر در دو بخش می‌تواند شرکت کند و در هر بخش امکان ارسال فقط دو اثر وجود دارد.

وی افزود: شرکت کنندگان در بخش فیلم کوتاه و موسیقی لطفا فیلم های ارسالی را به صورت افقی ضبط و حتما قبل از شروع نام و نام خانوادگی و شهر خود را اعلام کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه آثار ارسالی باید قابل انتشار و طبق شئونات اسلامی باشد، تصریح کرد: به ۱۰ اثر برتر که بیشترین لایک را داشته باشند علاوه بر لوح سپاس، به رتبه اول تا سوم هر کدام مبلغ ۵ میلیون ریال و رتبه چهارم تا دهم هر کدام ۳ میلیون ریال وجه نقد اهدا می گردد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است