سونی‌پیکچرز نمایش عمومی تمام آثار اصلی خود را به ۲۰۲۱ منتقل کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
ابعاد بحران ویروس‌کرونا در صنعت سینمای جهان؛

سونی‌پیکچرز نمایش عمومی تمام آثار اصلی خود را به ۲۰۲۱ منتقل کرد

سونی‌پیکچرز ناامید از بازگشایی سالن‌های سینما در کوتاه‌مدت، برنامه اکران آثار شاخص خود را به سال آینده میلادی منتقل کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، بر اساس بیانیه‌ای که سونی‌پیکچرز روز دوشنبه ۳۰ مارچ منتشر کرده، تاریخ اکران بسیاری از تولیدات مهم این کمپانی همچون «موربیوس»، «شکارچیان روح: افترلایف»، «آنچارتد» و «پیتر خرگوشه ۲: فراری» تا سال آینده میلادی به تعویق افتاده است.

بنابراین اکران «شکارچیان روح: افترلایف» جیسون رایتمن به ۵ مارچ، «موربیوس» با بازی جرد لتو به ۱۹ مارچ، اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی «آنچارتد» با حضور تام هالند به ۸ اکتبر و کمدی ماجراجویانه «پیتر خرگوشه ۲: فراری» به ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ منتقل شده است. نمایش پروژه همچنان بی‌نام سونی/مارول نیز که قرار بود ۸ اکتبر ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما بیاید به زمان نامعلومی موکول شده است.

با این حساب می‌توان گفت تقریبا هیچکدام از تولیدات اصلی سونی‌پیکچرز، در سال جاری میلادی اکران نخواهد شد. در این میان تنها یک استثنا وجود دارد و آن درام «پدرانگی – Fatherhood»با بازی کوین هارت است که برنامه‌ریزی نمایش آن از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ به ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ تغییر پیدا کرد. گفتنی است اکران درام جنگی «سگ تازی» به کارگردانی آرون اشنایدر و بازی تام هنکس نیز اکران ماه جون خود را از دست داده است.

تغییرات رخ داده در نمایش آثار سونی‌پیکچرز، بیشترین جابه‌جایی در برنامه‌ریزی‌های یک استودیوی فیلمسازی بزرگ از زمان بحران شیوع ویروس کرونا به حساب ‌می‌آید.

از سوی دیگر با این حرکت سونی‌پیکچرز می‌توان نتیجه گرفت که کمپانی‌های فیلمسازی به باز شدن سالن‌های سینما تا میانه تابستان امسال امیدی ندارند. پیش از استودیوی برادران‌وارنر اکران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» خود را تا ۱۴ آگوست عقب انداخته بود. این کمپانی همچنین اکران درام موزیکال «در ارتفاعات» و «اسکوب» – انیمیشنی بر اساس کاراکترهای «اسکوبی-دو» – را تا زمان نامعلومی معلق کرده است.

از دیگر آثار مهمی که برنامه نمایش عمومی آن‌ها به هم خورده است می‌توان به «بیوه سیاه» و «مولان »دیزنی، قسمت نهم از مجموعه «سریع و خشن» یونیورسال، بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند با نام «زمانی برای مردن نیست» استودیوی متروگلدوین‌مایر و دنباله درام ترسناک «یک مکان ساکت» پارامونت،‌ اشاره کرد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    114/077/276/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/424/095/000