مهلت ارسال آثار به «پنجمین‌جشنواره شعر نیاوران» تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶

مهلت ارسال آثار به «پنجمین‌جشنواره شعر نیاوران» تمدید شد

مهلت شرکت در پنجمین‌جشنواره شعرنیاوران با موضوعات صلح و محیط زیست و بخش آزاد تا 11 مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، محمد سلمانی دبیر پنجمین دوره جشنواره سراسری شعر نیاوران گفت: با توجه به استقبال خوب شاعران سراسر کشور از این جشنواره و با اطلاع از این موضوع که فراخوان جشنواره با تاخیر به دست شاعران شهرهای دور از پایتخت رسیده، بر آن شدیم تا مدت فراخوان را تا ۱۱ مرداد تمدید کنیم تا دوستان شاعر فرصت ارسال آثارشان را در زمان تعیین شده داشته باشند.

وی با ذکر این نکته که همه آثار ارسالی توسط شاعران  می تواند در یک قالب باشد، خاطرنشان کرد: منظور از ارسال همه آثار شرکت داده شده در جشنواره در یک قالب  این است که آثار ارایه شده در یک قالب کلاسیک یا سپید یا ترانه باشند و این طور نیست که مثلا همه اشعار ارسالی در بخش کلاسیک حتما باید غزل یا چهارپاره باشند. شاعران می توانند مثلا در بخش کلاسیک همزمان غزل و رباعی و چهارپاره و قصیده سروده شده را ارسال کنند.

پنجمین جشنواره سراسری «شعر نیاوران» با هدف اعتلای فرهنگ و هنر اصیل دینی و ملی، ترویج صلح و دوستی، داشتن زمین پاک  ایجاد زمینه ای برای کشف و شکوفایی استعدادهای جوان در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می شود و موضوعات بخش ویژه آن صلح (جهان عاری از خشونت) و محیط زیست (مهربانی با طبیعت) است.

شاعران می توانند تا روز جمعه ۱۱ مرداد سال جاری  آثار خود را به صورت تایپ شده در نرم افزار WORD به همراه مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، شهر و شماره تماس به دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی Adabi.niavaran@gmail.com  و یا به شماره  تلگرام ۰۹۲۲۴۵۳۶۴۳۶ ارسال کنند.

آیین پایانی جشنواره در فصل پاییز ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است