جزییات بسته حمایتی شهرداری تهران از گروه‌های تئاتر/ اجراها ضبط می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۸

جزییات بسته حمایتی شهرداری تهران از گروه‌های تئاتر/ اجراها ضبط می‌شوند

مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اولین بسته حمایتی هنرهای نمایشی توسط این سازمان در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا، حسین عالم‌بخش مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اولین بسته حمایتی از هنرهای نمایشی توسط این سازمان خبر داد و از گروه‌های تئاتری که اجرای آن‌ها آماده است و یا با یک تمرین مختصر آماده اجرا می‌شوند دعوت کرد تا در پردیس تئاتر تهران نمایش خود را برای ضبط ویدیویی با سه دوربین اجرا کنند.

عالم بخش در ادامه عنوان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با سایت نمایش نت منعقد شده است پس از ضبط، اثر گروه‌های نمایشی در این سایت بارگذاری شده و جهت فروش اینترنتی عرضه خواهند شد.

مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این امکان را متعلق به گروه‌هایی دانست که نمایش آن‌ها در هرکدام از سالن‌های شهر تهران آماده اجرا بوده و به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده است و این امکان به نمایش‌های آماده‌شده برای اجرا در سالن‌های سازمان فرهنگی هنری محدود نخواهد شد و همچنین هیچ هزینه‌ای برای اجاره سالن‌ها به سازمان پرداخت نخواهند کرد و پردیس تئاتر تهران نیز از محل فروش بلیط در فضای مجازی درصدی نخواهد گرفت و بخش عمده عواید حاصل از فروش به گروه می‌رسد و مقداری از آن نیز به سایت نمایش نت تعلق خواهد گرفت.

عالم بخش همچنین اعلام کرد: سازمان فرهنگی هنری در زمینه اطلاع‌رسانی نیز به گروه‌های نمایشی کمک می‌کند و از امکاناتی که در فضای مجازی دارد، برای تبلیغ این نمایش‌ها بهره می‌گیرد.

مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری در پایان از رعایت تمامی نکات بهداشتی از جمله ضدعفونی کردن محیط و تجهیزات به صورت رایگان توسط پردیس تئاتر تهران خبر داد و علت انتخاب این مکان را بلک باکس‌های مجهز، قرار نگرفتن در مرکز شهر و ترددهای قابل کنترل آن منطقه عنوان کرد.

گروه‌های نمایش برای بهره بردن از امکان اجرای نمایش در پردیس تئاتر تهران می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ هر روز با شماره ۰۹۱۲۵۷۹۳۴۸۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است