مت دیمون و بن افلک دوباره در کنار هم مقابل دوربین ریدلی اسکات می‌روند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
دوئل ستارگان هالیوود؛

مت دیمون و بن افلک دوباره در کنار هم مقابل دوربین ریدلی اسکات می‌روند

ریدلی اسکات قصد دارد با به خدمت گرفتن مت دیمون و بن افلک، دوئل جنگجویان فرانسوی را به تصویر کشد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، خبر ساخت اثری به نام «آخرین دوئل» به کارگردانی ریدلی اسکات و بازی ستارگانی چون مت دیمون و بن افلک تایید شد.

«آخرین دوئل» اقتباسی سینمایی از کتابی به همین نام و به قلم اریک جاگر است که داستان مبارزان قرن ۱۴ فرانسوی را روایت می‌کند که به دوئل با یکدیگر می‌پردازند. فیلمنامه این فیلم را نیکول هولوفسنر با همراهی دیمون و افلک، به رشته تحریر درآورده است.

«آخرین دوئل» یکی دیگر از معدود همکاری‌‌های مت دیمون و بن افلک است و درام «ویل هانتینگ خوب» محصول سال ۱۹۹۷ را یادآوری می‌کند؛ فیلمی با حضور دیمون و افلک و البته همراهی رابین ویلیامز فقید که دو جایزه اسکار – از جمله اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد برای ویلیامز – هفتادمین دوره آکادمی را به ارمغان آورد.

آخرین همکاری ریدلی اسکات با مت دیمون در فیلم «مریخی»(۲۰۱۵) بود؛ اثری علمی-تخیلی و فضایی که بودجه ساختی در حدود ۱۱۰ میلیون دلار، نزدیک به ۶۳۰ میلیون دلار فروش کرد.

به تازگی خبر پیوستن مت دیمون به پروژه «استیل‌واتر – StillWater» نیز منتشر شده بود. این فیلم درباره یک آمریکایی گردن‌کلفت و شاغل در صنعت نفت است که برای ملاقات با دخترش به مارسی فرانسه سفر می‌کند؛ دختری که به جرم قتل در زندان است و البته ادعای بی‌گناهی دارد.

بن افلک نیز قرار است است در درامی به نام «من هنوز زنده‌ام» به تهیه‌کنندگی یونیورسال ایفای نقش کند.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است