کرونا در یک روز جان دو هنرمند را گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۱

کرونا در یک روز جان دو هنرمند را گرفت

روز گذشته 29 مارس دو خواننده شناخته شده آمریکایی براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از آسوشیتدپرس، جو دیفی (Joe Diffie) خواننده آمریکایی سبک کانتری که در دهه نود چندین رشته کار موفق مانند ترانه های «خانه» و «Pickup Man» را در کارنامه خود ثبت کرده بود، روز گذشته ۲۹ مارس براثر ابتلا به ویروس کرونا در سن ۶۱ سالگی درگذشت.

جو دیفی روز جمعه ۲۷ مارس اعلام کرده بود که به بیماری کرونا مبتلا شده است. او در متن بیانیه آن روزش چنین نوشته بود: تحت مراقبت پزشکان متخصص هستم و در حال حاضر مراحل درمان را سپری می کنم.

در متن بیانیه درگذشت دیفی که روز گذشته از دنیا رفت اما چنین آمده است: جو دیفی خواننده اسطوره ای برنده جایزه گرمی موسیقی کانتری امروز ۲۹ مارس براثر عوارض ناشی از کووید-۱۹ از دنیا رفت.

دیفی سال ۱۹۹۸ جایزه معتبر گرمی را برای ترانه «همان قطار قدیمی» به همراه مارتی استوارت دیگر خواننده سبک کانتری دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید

ویروس کرونا جان نمایشنامه‌نویس بزرگ را گرفت

ستاره فیلم های آنتونیونی و فلینی درگذشت/ علت مرگ شاید کرونا

درگذشت یک بازیگر دیگر سینما و تئاتر بر اثر کرونا

در دیگر خبر به گزارش یو سی آر، آلن مریل (Alan Merrill) خواننده، گیتاریست، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی در سن ۶۹ سالگی براثر ابتلا به ویروس کرونا از دنیا رفت.

از کارهای مشهور مریل در عرصه موسیقی می توان به نوشتن و همینطور خوانندگی ترانه راک «من عاشق راک اند رولم» به همراه گروه «Arrows» در سال ۱۹۷۵ اشاره کرد. این ترانه بعدها چندین بار بازخوانی شد که یکی از آنها مربوط به بازخوانی بریتنی اسپیرز در سال ۲۰۰۲ است.

آلن مریل سال ۱۹۵۱ در برانکس نیویورک بدنیا آمده بود. او کار خود را در موسیقی ابتدا در ژاپن آغاز کرد و پس از آن به بریتانیا آمد و در آنجا گروه «Arrows» را تشکیل داد.

تا به امروز بیش از ۱۳۰ هزار آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۲۴۳۸ نفر جان خود را از دست داده اند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است