تام هنکس و همسرش سرانجام به خانه رسیدند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، تام هنکس ستاره پرآوازه سینما و همسرش بعد از گذر از ایام قرنطینه در استرالیا به علت ابتلا به ویروس کرونا، به خانه خود در آمریکا بازگشتند.

هنکس صبح شنبه 28 مارچ با انتشار پستی در توئیتر خود از تمام کسانی که به آن‌ها در استرالیا کمک کردند، تشکر و خاطرنشان کرد که در آمریکا نیز به قرنطینه خود ادامه خواهند داد.

او نوشت: سلام رفقا. ما الان مانند بقیه آمریکا در خانه هستیم و به خود قرنطینه‌گی و حفظ فاصله اجتماعی ادامه خواهیم داد. از تمام کسانی که در استرالیا مراقب ما بودند بسیار بسیار ممنونم. مراقبت و راهنمایی‌های آن‌ها بازگشت ما به آمریکا را میسر کرد. بسیار ممنون از آرزوهای خوب همه شما. من و ریتا بسیار قدردان آن هستیم.

هنکس 63 ساله چند روز پیش از روند رو به بهبود خود و همسرش – ریتا ویلسون – پس از ابتلا به ویروس کرونا خبر داده بود. او  برای آغاز کار پیش تولید فیلم همچنان بی‌نام برادران‌وارنر درباره الویس پریسلی به کارگردانی باز لورمن، به استرالیا رفته بود. این بازیگر برنده جایزه اسکار در این فیلم نقش کلنل تام پارکر، مدیر برنامه‌های پریسلی را بر عهده دارد. تولید این اثر،22 اسفند سال گذشته و پس از انتشار خبر ابتلای هنکس به ویروس کرونا متوقف شد.

هنکس و ویلسون اولین سلبریتی‌هایی بودند که به کرونا مبتلا شدند. در همان روز رودی گوبرت ستاره لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا نیز از آلوده شدن خود به این بیماری خبر داد که در نتیجه آن کل مسابقات NBA تعطیل شد از آن زمان تاکنون تست کرونای ادریس آلبا، اندی کوهن، کریستوفر هیویو و افراد صاحبنام دیگری، مثبت اعلام شده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/