کرونا سوژه اثر بعدی من خواهد بود/ ضرورت حفظ سلامت مردم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۰
بهزاد شیشه گران در گفتگو با صبا:

کرونا سوژه اثر بعدی من خواهد بود/ ضرورت حفظ سلامت مردم

بهزاد شیشه گران هنرمند طراح گرافیک، کرونا را به عنوان موضوع اثر بعدی خود ذکر کرد.

بهزاد شیشه گران هنرمند طراح گرافیک از آن دست هنرمندانی است که نسبت به همه وقایع تأثیرگذار در جامعه واکنش هنری دارد و بسیاری  از آثارش را با موضوعات مختلف اجتماعی در فضای مجازی و برای مردم منتشر می کند. اما شیوع ویروس کرونا با همه وقایع دیگر اجتماعی متفاوت بوده و با کشاندن هنرمندان به قرنطینه، فرصت کار هنری را در این شرایط از برخی از آنها سلب کرده است.

شیشه گران در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا دراین باره گفت: این روزها را با قرنطینه در خانه به کتاب خواندن و پرداختن به امور عقب مانده می پردازم و متأسفانه همه امکانات من برای کار کردن در دفتر کارم موجود است و در خانه این امکانات را در اختیار ندارم اما کرونا، موضوعی است که به آن فکر می کنم و طرح هایی هم برای آن در سر دارم تا زمانی که بتوانم به محیط کارم بازگردم و روی این موضوع کار کنم.

وی با اشاره به اهمیت سلامت مردم جامعه بیان کرد: مهمترین نکته در این روزها سلامت مردم است که باید سلامت خودمان را بر هر موضوعی ارجح بدانیم تا از این شرایط حساس و بحرانی عبور کنیم که عبور کردن به سلامت خودش هنری جدا محسوب می شود و به نوعی خلاقیت است چرا که حفظ جان در این شرایط نه تنها کمک به خود فرد و خانواده اوست بلکه کمکی به همه افراد جامعه محسوب می شود.

این هنرمند با توصیه به همه مردم و هنرمندان برای مراقبت از سلامت خود یادآور شد: بسیاری از مردم متاسفانه بی توجه از کنار این مسئله مهم می گذرند و نه به فکر حفظ جان خود هستند و نه به سلامت مردم فکر می کنند این در حالی است که پزشکان و پرستاران کشورمان از این وضعیت دشوار و توصیه های مکرر به مردم به ستوه آمده اند ولی از توصیه های اکید خود نتیجه عکس می گیرند.

این هنرمند نقاش در پایان درباره فعالیت های خود در خانه اظهار کرد: این روزها بیشتر به مطالعه، گوش سپردن به موسیقی و همچنین کارهای ناتمامی که داشته ام می پردازم و زمانی که بتوانم به دفتر کارم برگردم کار روی موضوع کرونا را شروع خواهم کرد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است