سازمان صلاح ندانست «ماکان بند» تیتراژ «کامیون» را بخواند/ با عشق کار کردیم

ابراهیم آرزو یکی از تهیه‌کنندگان سریال «کامیون» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، درباره آخرین وضعیت ساخت این پروژه که این شب‌ها از شبکه دو سیما در حال پخش است، عنوان کرد: روزهای پایانی تصویربرداری «کامیون» را سپری می کنیم و چیزی تا پایان آن باقی نمانده است.

وی درباره سختی‌های کار با وجود بحران کرونا عنوان کرد: از اواخر بهمن‌ماه که متوجه شیوع این ویروس شدیم تیم تولید و تهیه تمام تلاش خود را کردند که موارد بهداشتی را رعایت کنند و روند کاری ما نیز بسیار تاثیرگذار بود چراکه بازیگران ما باید در کنار یکدیگر کار می‌کردند اما محبور شدیم صحنه‌های هر بازیگر را جداگانه تصویربرداری کنیم که اتفاق ناخوشایندی نیفتد.

تهیه‌کننده «کامیون» افزود: به لحاظ ایمنی بازیگران عوامل تولید و پشت صحنه تمام نکات بهداشتی را رعایت کردیم به همین دلیل تصویربرداری ما طولانی شد. ما و تمام دوستانی که در کنار ما در این پروژه فعالیت می‌کنند به عشق مردم که یک عید خوبی را داشته باشند و ما بتوانیم با یک کار خوب آن‌ها را در خانه‌هایشان نگه داریم، این مشکلات را به جان خریدیم و پای کار ایستادیم.

آرزو با بیان اینکه «کامیون» یک طنز زیبا و بدون هجو است، گفت: طنز این سریال به گونه‌ای است که باورپذیری خوبی دارد. نظر شخصی من این است که مردم در روند قصه ارتباط خوبی با «کامیون» برقرار می‌کنند و بازخوردها مخاطبان نیز تا به اینجا خوب بوده است. همچنین این مجموعه حس خوبی را به مخاطبان القا می‌کند چراکه ما در این بحران با جان و دل برای مردم کار کردیم تا خوشحال شوند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود آنکه اعلام شده بود گروه «ماکان بند» تیتراژ این سریال را می‌خواند و این اتفاق نیفتاد، اظهار کرد: سازمان معیارهای خودش را دارد و صلاح ندانست این گروه تیتراژ «کامیون» را بخواند و ما هم پذیرفتیم.

مجموعه تلویزیونی «کامیون» به تهیه‌کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور و کارگردانی مسعود اطیابی در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای برای پخش در نوروز ۹۹ تهیه شده است. 

«کامیون» با بازی مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، سپندامیرسلیمانی، نادر سلیمانی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، هادی مرتضی زاده،ماهان عبدی، کامیاب دانشپور، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، شیوا خسرومهر، خشایار راد، آرزو نبوت، فرهاد بشارتی، مهسا طهماسبی، شیدا یوسفی، فرج‌الله گل‌سفیدی، مرتضی نجفی، مهدی پتکی، حدیث نیکرو، زهره فکور صبور، امیرحسین صالحی، بهناز یادگاری، عباس محبی و امید روحانی روی آنتن می رود.

فیلمنامه سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.  

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/