«شهربازی» ادامه دارد/ برنامه‌ای خانوادگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
در بازدید مدیر شبکه پنج از برنامه مطرح شد؛

«شهربازی» ادامه دارد/ برنامه‌ای خانوادگی

مدیر شبکه پنج سیما در بازدیک از پشت صحنه برنامه زنده «شهربازی» ضمن اشاره به خانوادگی بودن این برنامه از تولید برنامه در فصل‌های متعدد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صبا، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما در بازدید از پشت صحنه برنامه زنده «شهربازی» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی، کارگردانی امیر اصانلو و سردبیری افشین صادقی‌زاده به استراتژی این شبکه در تولید برنامه‌های سرگرمی و مسابقه اشاره کرد و گفت: آرزوی هر رسانه‌ای این است که مخاطبان بیشتری داشته باشد. در دنیای امروز شرط پربیننده شدن یک برنامه هم مشارکت هرچه بیشتر مخاطبان با آن است به‌گونه‌ای که مخاطب در محتوا، خروجی و نتیجه کار سهم داشته باشد. ما هرچقدر بیشتر از دنیای بازی‌ها استفاده کنیم راه درست‌تری را طی کرده‌ایم. می‌توان با استفاده از بازی آموزش داد و این آموزش فقط مختص کودک نیست و حتی برای مخاطب بزرگسال نیز قابل اجرا است.
او اظهار کرد: اگر مجموعه آدم‌هایی که جلو و پشت دوربین هستند تعامل خوبی با هم داشته و خلاق باشند، خروجی کار گرم و دلچسب می‌شود. این برنامه از گوشی هوشمند که اقتضای دنیای امروز است استفاده کرده و در عین‌حال شخصیت‌هایی که جلوی دوربین هستند، شخصیت‌های دوست‌داشتنی هستند. در مجموع «شهربازی» برنامه‌ای متفاوت و امروزی است.
مدیر شبکه پنج سیما درباره امکان بیشتر شدن زمان برنامه گفت: زمان طولانی ممکن است باعث کندی روند برنامه شود و از گرمی و حرارت آن کم کند. ما زمان‌بندی سه هفته‌ای برای ماه مبارک رمضان داریم که باید به اقتضای آن برای پخش، برنامه‌ریزی کنیم. مایلیم زمان را تا حد کمی افزایش دهیم اما کنداکتور زمان ثابتی برای خبر، سریال و موارد دیگر دارد که باید براساس آن برنامه‌‌ریزی کنیم.
سعید اشناب در پایان تاکید کرد: «شهربازی» برنامه‌ای خانوادگی است و خانوادگی بودن این برنامه از نقاط قوت آن است. قرار بر این است که در ادامه تمهیداتی انجام شود تا برنامه، تبلیغی برای دور هم جمع شدن خانواده به منظور بازی کردن باشد. امیدواریم این وجه خانوادگی بودن کار ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است