«کرونا» درباره کرونا ساخته می شود/ انیمیشنی ۸ زبانه

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه انیمیشن «کرونا» با ۸ زبان بین المللی و با هدف آگاهی بخشی عمومی در مرکز پویانمایی صبا ساخته می‌شود.

علیرضا عیسائی تفرشی تهیه کننده پویانمایی «کرونا» گفت: همزمان با اعلام رسمی و رسانه‌ای بیماری کرونا، طرح ساخت انیمیشن‌های کوتاه با هدف آگاهی بخشی به مخاطب جهانی و عام درباره این ویروس منحوس را ارائه کردیم که با استقبال و حمایت مرکز پویانمایی صبا به سرعت به مرحله تولید در استودیو لونامکس رسید.

وی افزود: مجموعه انیمیشن«کرونا» در ۲۶ قسمت یک دقیقه‌ایی با تکنیک دو بعدی در حال تولید و همزمان در شبکه های مختلف سیما به عنوان میان برنامه پخش می‌شود.

عیسائی تفرشی گفت: محتوای مجموعه «کرونا» شامل پیام های اخذ شده از وزارت بهداشت، سازمان جهانی بهداشت، شورای سیاستگذاری سلامت و توصیه های مسئولان بخش سلامت کشور است، لذا محتوای پویانمایی «کرونا» کاملا علمی بوده که به زبان انیمیشن تبدیل شده است.

این تهیه کننده انیمیشن در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه در ساخت این مجموعه نگاهی جهانی وجود دارد به غیر از پیام آخر هر قسمت، از گفتار و دیالوگ استفاده نشده است. این امر باعث شده تا پیام پایانی هر قسمت «کرونا» علاوه بر زبان فارسی به زبان های ایتالیایی، انگلیسی، ترکی، عربی، فرانسوی، اسپانیایی و کردی تبدیل شود تا این مجموعه انیمیشنی در شبکه های جهانی هم دیده شود.

عوامل مجموعه پویانمایی «کرونا» عبارتند از تهیه کننده: علیرضا عیسائی تفرشی، کارگردانی و اجرا: پژمان ماله میر، حسام جواهری، بهنام برنجی، آزاده نیک بر، نویسندگان: علی زراندوز، لیلا زرقی، شبنم فتاحی عارف، آهنگساز: امین طاهری، هوتن پورزکی، صداگذاری و افکت: امیرحسین شهبازی، گوینده نریشن: رضا آفتابی، مشاور برنامه: سلمی افکاری و زهرا مفاخر، تولید مرکز پویانمایی صبا در استودیو لونامکس.

انتهای پیام/