«در خانه می‌مانیم» سوژه مسابقه فیلم کوتاه شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵

«در خانه می‌مانیم» سوژه مسابقه فیلم کوتاه شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان درباره جزییات مسابقه «در خانه می‌مانیم» توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای مقابله با ویروس کرونا فراخوان تهیه فیلم‌های کوتاه موبایلی با موضوع «در خانه می‌مانیم» را منتشر کرد.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به شرایط فراخوان گفت: از جمله شرایط این فراخوان این است که مدت زمان هر فیلم از ۳۰ ثانیه تا ۳ دقیقه، ضبط فیلم‌ها حتما در فضای خانه و با موضوع جشنواره باشد، سعی شود با در نظر گرفتن معیارهای علمی و هنری، به ظرفیت فرهنگ عمومی دقت نظر داشته و جنبه آموزشی در فیلم ها لحاظ گردد، در فیلم‌های ارسالی از تصاویر یا نمادها و نشانه‌هایی استفاده شود که انرژی و شادی در کنار منطق و آگاهی را القا کند.
وی تصریح کرد: همچنین ترغیب مردم به رعایت بهداشت فردی و آگاهی بخشی جمعی در نظر گرفته شود، فیلم ارسالی بعد از رویت و تایید از طریق ستاد مستقر در اداره کل در فضای مجازی منتشر خواهد شد. فیلم‌ها با موبایل، با حجم پایین و فرمت‌های قابل پخش در فضای مجازی بدون تدوین و صداگذاری حرفه‌ای به همراه مشخصات اثر و نام صاحب اثر به شماره واتساپ ۰۹۱۳۳۴۸۴۸۶۲ ارسال شود. در ابتدای فیلم ارسالی، نام هنرمند و عنوان ( اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان) و هشتگ «در خانه می مانیم» به صورت کپشن آورده شود همچنین برای شرکت در جشنواره محدودیت سنی و محدودیت تعداد ارسال آثار وجود ندارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان  درپایان با تاکید بر اینکه با توجه به ضرورت و محدودیت زمانی آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ فروردین ماه می باشد، عنوان کرد: بعد از بررسی و داوری آثار به ۷ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.
این فراخوان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، کار گروه فضای مجازی، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت و شورای اطلاع رسانی جنوب استان کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000