تمام برنامه‌های اکران «سوم آذر شهر» متوقف شد/ مستندسازی درباره کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۸
کامبیز صفاری در گفتگو با صبا:

تمام برنامه‌های اکران «سوم آذر شهر» متوقف شد/ مستندسازی درباره کرونا

کارگردان فیلم «سوم آذر شهر» می گوید در انتظار مشخص شدن وضعیت سینماها برای اکران فیلمش است.

کامبیز صفاری کارگردان فیلم سینمایی «سوم آذر شهر» که قرار بود از اسفند ماه در گروه هنر و تجربه اکران شود در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره تعطیلی سینماها به دلیل فراگیری ویروس کرونا گفت: برای اکران فیلم برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده بودیم و پیش بینی نمی‌کردیم که این ویروس آن قدری توسعه پیدا کند که منجر به تعطیلی سینماها شود.

وی افزود: تمام تبلیغات و برنامه‌هایی که داشتیم و حتی آیین رونمایی فیلم هم متوقف شد که البته فکر  می‌کنم ضرر ما از فیلم‌هایی از  اکرانشان چند روز می‌گذشت، کمتر بود. من باز هم خدا را شکر می‌کنم که حداقل از فیلم «سوم آذر شهر» رونمایی نشده بود.

این کارگردان درباره اکران مجدد فیلمش توضیح داد: ما با هنر و تجربه در ارتباط هستیم و گفته اند هر زمان که برنامه اکران کل سینماها مشخص شود به ما هم اطلاع خواهند داد.

وی اضافه کرد: باید منتظر ماند و دید مدیریت کل سینما چه تصمیمی برای فیلم‌های متضرر می گیرد مثلا در اکران مجدد فیلم‌ها خواهد بود یا به شکل بسته‌های حمایتی.

صفاری با اشاره به اینکه «سوم آذر شهر» بر اساس رویداد واقعی بوده است، تشریح کرد: اساس کار من، ساخت مستند است و فیلم «سوم آذر شهر» نیز براساس اتفاق واقعی بوده که سال‌ها روی آن کار کردیم تا این قصه در آمد.

کارگردان فیلم «سوم آذر شهر» در پایان از کارهای جدید خود خبر داد: این روزها درباره شیوع ویروس کرونا مستندی را تهیه‌ می‌کنم و در حال تصویربرداری جزیی از اتفاقاتی هستم که فکر می‌کنم در این شرایط خاص و تاریخی است.

«سوم آذر شهر» به کارگردانی کامبیز صفاری و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی است و آروشا بیگی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، خسرو پسیانی، صدف عسگری، احسان امانی، رویا جاویدنیا از جمله بازیگران این فیلم هستند.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است