کرونا فروش کتاب‌های صوتی را افزایش داد/ فعالیت ۹۰۰ گوینده | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
مدیرعامل پلتفرم نوار خبر داد:

کرونا فروش کتاب‌های صوتی را افزایش داد/ فعالیت ۹۰۰ گوینده

مدیرعامل پلتفرم نوار از افزایش فروش کتاب‌های صوتی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا، حمیدرضا شربیتان مدیرعامل پلتفرم نوار با اعلام خبر افزایش فروش کتاب‌های صوتی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ گفت: ماندن مردم در خانه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و اجرای پویش «کتاب-خانه» که کتاب‌های الکترونیک و صوتی را با تخفیف ۷۰ و  ۸۰ درصدی عرضه می‌کند در این افزایش تاثیر داشته است.

وی افزود: با اجرای این پویش از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناشران استقبال خوبی کرده‌اند و اگرچه اطلاع‌رسانی خبری درباره این موضوع شده اما نیاز است که تبلیغات بیشتری درباره این طرح صورت گیرد.

شربیتان بیان کرد: حدود پنج سال پیش کمتر از ۱۰۰ کتاب صوتی در بازار وجود داشت اما اکنون تعداد این آثار در بازار به بیش از شش هزار کتاب صوتی رسیده که حقوق مولف و ناشر کاملا رعایت شده است. در ابتدا کمتر از ۲۰ گوینده کتاب وجود داشت اما هم‌اکنون بیش از ۹۰۰ گوینده مشغول به فعالیت هستند. این نشانگر آن است که مردم از کتاب‌های صوتی استقبال کرده‌اند.

مدیرعامل نوار در پایان با تاکید بر افزایش فروش کتاب‌های صوتی در اواخر و ابتدای سال جدید عنوان کرد: میزان فروش کتاب نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده اما برای مشخص کردن جزییات آن نیاز به زمان داریم.

در قالب پویش «کتاب_خانه» پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه، نوار، کتابراه، کتابیکا، فراکتاب و پژوهان با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب‌های بزرگسال خود را با  ۷۰درصد و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۸۰ درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است