پخش سریال «مردان سایه»/ راز کوکالا چیست؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۱

پخش سریال «مردان سایه»/ راز کوکالا چیست؟

سریال «مردان سایه» نوروز 99 و مستند «محرمانه کولا» روز سه شنبه 5 فروردین از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، سریال ۱۲ قسمتی «مردان سایه» نوروز ۹۹ هر روز از شبکه افق روی آنتن می‌رود و مستند «محرمانه کولا» روز سه شنبه ۵ فروردین ساعت ۱۸ از این شبکه پخش می‌شود.

«مردان سایه» روایتی از پشت‌پرد‌ه‌های سیاست در دنیای امروز

سریال ۱۲ قسمتی «مردان سایه» محصول سال ۲۰۱۱ فرانسه، نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه افق می‌رود.

 سیاست عاملی است چند وجهی، دنیایی مملو از راست و دروغ‌ها که تا سال‌ها کسی از پشت پرده بسیاری از اتفاقات با خبر نمی‌شود و تنها گردانندگان امور که تعداد آنها بسیار اندک است در جریان واقعیت‌ها قرار دارند.

«مردان سایه» مجموعه‌ای است تلویزیونی که در فرانسه ساخته شده و روایتی است از پشت پرده‌های سیاست در دنیای امروز، داستان فساد سیاسی و اخلاقی در فرانسه قرن بیست و یکم که شاید برای کمتر کسی آشنا باشد.

در این سریال به مسایلی پیرامون کارزارهای انتخاباتی و پشت پرده آن‌ها پرداخته شده، دنیایی پر از خدعه و نیرنگ که همواره دستمایه خوبی برای تولید فیلم و سریال بوده و این بار «مردان سایه» به این مساله می‌پردازد.

داستان از آنجا شروع می‌شود که عملیاتی تروریستی که برای بهره‌برداری سیاسی به مسلمانان نسبت داده می‌شود، شکل گرفته و در این بین، رقابت‌های ناسالم برای کسب قدرت، خانواده‌های متزلزل سیاست‌مداران به ویژه روسای جمهور فرانسه را درگیر خود کرده است.

بازیگران این سریال ناتالی بای، برونو ولکویچ، فیلیپ منیان، گرگوری فیتوسی، والرکی کارسنتی، ایو پینیو، فیلیپ اریسون، عبدالحفید متالسی و کریستیان میله هستند و دان فرانک، فردریک تلیه، شارلین دلپین و امانوئل دوسه تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشته‌اند.

«مردان سایه» در دو فصل ۶ قسمتی تولید شده و نوروز امسال هر روز ساعت ۱۱ از شبکه افق پخش می‌شود.

رازهای مشهورترین نوشیدنی جهان برملا می شود

مستند «محرمانه کولا» در مورد راز گسترش روزافزون تولید و مصرف نوشابه در کشورهای مختلف به ویژه آمریکا، سه‌شنبه پنجم فروردین از شبکه افق پخش می‌شود.

 ممنوعیت فروش نوشابه در لیوان‌های بزرگ، یک تلاش بزرگ برای سلامت عمومی بود که در آمریکا اتفاق افتاد، این اقدام از سوی شهردار نیویورک بنیان گذاشته شد تا با بحران چاقی مقابله کند ولی این، همه ماجرا نبود.

بعد از اعلام ممنوعیت فروش نوشابه در لیوان‌های بزرگ و اعلام اینکه هر آمریکایی سالانه بیش از ۴۵ گالن نوشابه می‌نوشد، مخالفت‌هایی از سوی برخی افراد و سازمان‌ها دیده شد.

ابتدا یک قاضی ایالتی، این قانون را نقض کرد و سپس مخالفت‌ها در سطح گسترده تری به نماش در آمدند.

مستند «محرمانه کولا» به سابقه تولید نوشابه های گازدار در آمریکا و دیگر کشورها می‌پردازد، اینکه شرکت های تولید نوشابه تبلیغات خود را در سطح وسیع، از فیلم های هالیوودی گرفته تا روزهای مذهبی برای مسلمانان، مسیحیان و هندوها انجام می‌دهند و حتی سر و شکل بابانوئل را هم آنها تعیین کرده‌اند.

سودی که شرکت های نوشابه ساز به دست می‌آورند سبب شده کمپین‌هایی از سوی آن‌ها برای مخالفت با فروش نوشابه های گازدار در حجم وسیع ایجاد شود و آن‌ها بتوانند مردم را با خود همراه کنند.

مستند «محرمانه کولا» را می توانید سه شنبه ۵ فروردین ساعت ۱۸ و تکرار آن را ساعت ۴:۳۰ روز بعد از شبکه افق تماشا کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است