وودی آلن بازهم اتهامات را رد کرد/ داستان دیلان فارو کاملا جعلی است

به گزارش خبرگزاری  صبا به نقل از دِرپ، وودی آلن کارگردان صاحب نام سینمای جهان در کتاب تازه منتشر شده اش با عنوان «درباره هیچ» یک بار دیگر اتهام آزار و اذیت جنسی دیلان فارو در دهه 90 میلادی را رد کرده و گفته است این اتهامات بخشی از انتقام «اهب گونه» میا فارو از اوست. (ناخدا اهب شخصیت لجوج رمان مشهور «موبی دیک» است که خود و اطرافیانش را قربانی انتقام از یک نهنگ سفید می کند.)

کارگردان «آنی هال» معتقد است میا فارو از اینکه وودی آلن او را به خاطر دختر خوانده اش یعنی سون-یی پروین رها کرده عصبانی است و به این دلیل قصد انتقام گیری دارد.

وودی آلن در این کتاب که روز دوشنبه 23 مارس توسط انتشارات آرکاد منتشر شد بار دیگر تاکید کرده که هیچ کار ناشایستی در قبال دیلان فارو انجام نداده است، او در این باره نوشته است: من هرگز حتی انگشتم را روی دیلان دراز نکردم، من در قبال دیلان هرگز کاری که حتی بد هم تعبیر شود انجام ندادم، این داستان از ابتدا تا انتها ساختگی است.

وودی آلن در جایی دیگر از خاطراتش روزی را که میا فارو از رابطه او و سون-یی پروین باخبر شد به یاد آورده است: شوکه شدن، ترسیدن و خشم او را درک می کنم، واکنش میا (فارو) کاملا درست بود.

کتاب خاطرات آلن روز گذشته  23 مارس پس از مدت ها جنجال بر سر انتشارش سرانجام توسط انتشارات آرکاد منتشر شد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/