تعداد قسمت‌های «بیگانه‌ای با من است» افزایش یافت/ منتفی شدن فاز دوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
بهروز مفید به صبا گفت:

تعداد قسمت‌های «بیگانه‌ای با من است» افزایش یافت/ منتفی شدن فاز دوم

بهروز مفید از توقف تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» تا 15 فروردین و منتفی شدن ساخت فاز دوم این سریال خبر داد.

بهروز مفید تهیه‌کننده «بیگانه‌ای با من است» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال توضیح داد: تصویربرداری این مجموعه که چندی پیش در بوشهر آغاز شده بود، به پایان رسید و گروه برای ادامه تصویربرداری به تهران بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: به طور طبیعی و طبق روال گذشته پروژه‌ها، کار یک هفته‌ای تعطیل شد اما با توجه به شیوع ویروس کرونا فعلا پروژه تا ۱۵ فروردین ماه متوقف شده است تا ببینیم چه زمانی می‌توانیم دوباره کار را از سر بگیریم.

تهیه‌کننده «بیگانه‌ای با من است» با اعلام این خبر که ساخت فاز دوم این سریال منتفی شده است، گفت: این سریال پیش از این قرار بود در دو فصل ساخته شود اما با منتفی شدن ساخت فصل دوم «بیگانه‌ای با من است»، تعداد قسمت‌ها تا ۴۵ قسمت افزایش یافت.

مفید در پایان گفت: این روزها بنابر اضافه شدن قسمت‌ها، فیلمنامه این بخش ها در مرحله نگارش است همچنین با توجه به شرایط پیش آمده تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» تا تیرماه ادامه دارد.

قصه «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده و کارگردانی احمد امینی که برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود، در سال ۶۹-۷۰ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، مهشید جوادی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

عکس از فرزاد اسدیان است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است