مهمان‌های ساختگی به «نوروز صبا» می‌آیند/ شوخی با مشاغل در «عید صبا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۸
سجاد کلبادی نژاد در گفتگو با صبا:

مهمان‌های ساختگی به «نوروز صبا» می‌آیند/ شوخی با مشاغل در «عید صبا»

تهیه‌کننده دو برنامه «نوروز صبا» و «عید صبا» از ویژگی‌های این برنامه‌های نوروزی سخن گفت.

سجاد کلبادی نژاد تهیه کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره برنامه‌های خود در عید نوروز ۹۹ که از رادیو صبا روی آنتن می‌رود، گفت: «نوروز صبا» عنوان ویژه برنامه صبحگاهی به مناسبت نوروز است که شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت زنده پخش می‌شود و تهیه‌کنندگی این برنامه یک هفته درمیان برعهده من است.

وی درباره بخش‌های مختلف این برنامه توضیح داد: متن‌خوانی روی ترانه‌های معروف با فضای عید و نوروز، حضور برخی کاراکترهای ثابت با نام آقای بزنم به تخته، آقا نادر و…که جملات طنزآمیزی می‌گویند، آیتم‌های ورزشی، همخوانی با ترانه و… از بخش‌های مختلف «نوروز صبا» است.

تهیه‌کننده «نوروز صبا» ادامه داد: در این برنامه هر روز درباره موضوعات مختلفی صحبت می‌کنیم. «نوروز صبا» مهمان‌های ساختگی دارد به عنوان مثال اگر موضوع برنامه آجیل باشد، پسته مهمان برنامه است.

به گفته کلبادی نژاد، اجرای این برنامه برعهده محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت پیشه است. همچنین آتوسا برهانی نژاد دستار تهیه و سوگند ایرانمش، وحید کمالی، علی سلطان کاشفی آیتم سازهای «نوروز صبا» هستند.

وی افزود: این برنامه بعد از ایام نوروز با تغییر فضا و ساعت پخش همچنان از رادیو صبا روی آنتن می‌رود.

تهیه‌کننده «نوروز صبا» همچنین درباره دیگر برنامه عیدانه خود عنوان کرد: برنامه «عید صبا» دیگر برنامه رادیو صبا در ایام عید است. این برنامه کاملا نمایش محور است و ۸ نمایش ۴ تا ۵ دقیقه ای در این برنامه به صورت زنده اجرا می‌شود. همچنین سوالاتی در «عید صبا» مطرح می‌شود که مخاطبان به آن پاسخ می‌دهند و ماهم پیامک مخاطبان را در برنامه می‌خوانیم.

کلبادی‌نژاد افزود: این برنامه هر روز با یک شغل‌های عیدانه شوخی می‌کند و کل نمایش و آیتم‌ها مربوط به آن شغل است. برنامه بعد از عید ادامه دارد اما مدت زمان آن کمتر است.

وی در پایان درباره زمان پخش «عید صبا» و عوامل آن مطرح کرد: این برنامه شنبه تا چهارشنبه ۱۵ تا ۱۷ روی آنتن می‌رود. عرفان فقانی دستیار تهیه، امیر عضد طراح سوال، نازنین مهیمنی، آسیه گرجی و امیر زنده دلان بازیگران این برنامه هستند. حامد کریمی، سوگند ایرانمنش، معصومه پاکروان و سمیه واصلی نویسندگان نعید صبا» و علی سلطان کاشفی، امیرحسن محمد پور و احسان حجتی آیتم‌ساز هستند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است