خاطرات وودی آلن سرانجام منتشر شد/ بایکوت هنرمند را نمی پذیریم

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از آسوشیتدپرس، خاطرات وودی آلن سرانجام بعد از انتقادات گسترده نسبت به این کارگردان، یک خانه جدید پیدا کرد. این کتاب ۴۰۰ صفحه‌ ای که هنوز «درباره هیچ» نامیده می‌ شود روز دوشنبه 23 مارس توسط انتشارات آرکاد منتشر شد.

انتشارات آرکاد در این باره اعلام کرده است: این کتاب بررسی صادقانه و جامع وودی آلن از زندگی خودش است که از دوران کودکی اش در بروکلین تا تبدیل شدنش به یک کارگردان تحسین شده در سینما و تئاتر و تلویزیون و همینطور روابطش با خانواده و دوستانش را شامل می شود.

چند هفته پیش قرار بود این کتاب توسط انتشارات هچت منتشر شود که بعد از انتقادات گسترده و اعتراض کارکنان این انتشاراتی، چاپ کتاب خاطرات آلن منتفی شد.

جینت سیور سردبیر انتشارات آرکاد درباره چاپ خاطرات آلن و اعتراضات در این باره گفت: زمانه غریبی است وقتی که حقیقت همچون یک خبر جعلی از بین می رود، ما ترجیح می دهیم صدای هنرمند محترم باشیم به جای آنکه در مقابل کسانی که مصمم هستند این هنرمند را ساکت کنند، تعظیم کنیم.

وودی آلن 84 ساله در دهه 90 متهم به آزار و اذیت دیلان فارو دختر خوانده اش شده بود، این ادعای فارو در دوران جنبش من هم مورد توجه قرار گرفت و پس از آن وودی آلن با دردسرهای زیادی از جمله اکران نشدن فیلم هایش مواجه شده است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/