المان‌های نوروزی با رعایت اصول بهداشتی نصب شدند/ تشکر از ایثارِ هنرمندان

فرزاد طالبی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره فعالیت های این بخش از سازمان برای نوروز 99 بیان کرد: حوزه معاونت فرهنگی و هنرهای شهری با همت هنرمندان و همکاران مناطق توانست بسیاری از برنامه های مورد نظر خود را با رعایت همه توصیه های بهداشتی و بدون تجمع شهروندان برای نوروز 99 به انجام برساند.

وی همچنین با قدردانی از هنرمندانی که در انجام برنامه های نوروزی این سازمان همکاری داشتند، یادآور شد: این روزها از ایثارگری جامعه پزشکی بسیار یاد می شود و همه ما سپاسگزار خدمات و جانفشانی آنها هستیم اما هنرمندان هم به نوبه خود در این روزها زحماتی کشیدند که رنگ ایثار داشت.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به انجام شدن برنامه های رویداد بهارستان 99 گفت: نصب و رنگ آمیزی تخم مرغ های نوروزی بخشی از برنامه رویداد بهارستان 99 بود که در محور خیابان ولیعصر انجام شد و  تخم مرغ های نوروزی دیگری نیز در اختیار مناطق ۲۲گانه شهر تهران قرار گرفت که توسط دانشجویان هنرمند رنگ آمیزی شده است.

وی درباره نصب المان های موقت نوروزی در سطح شهر اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا بخشی از فعالیت هنرمندان را در این بخش تحت الشعاع قرار داد با این وجود حدود 70 درصد آثار این بخش نصب شده و مابقی نیز در ایام نوروز به مرور در نقاط مختلف نصب می شود.

طالبی درباره اجرای نقاشی های دیواری هم توضیح داد: نقاشی های دیواری که قرار بود تا پایان سال، کار اجرای آنها به اتمام برسد، به طور کامل انجام شده است.

وی همچنین با تاکید بر حفظ سلامت هنرمندان و مردم در برنامه های مربوط به رویدادهای نوروزی سازمان زیباسازی یادآور شد: همه برنامه هایی که طبق برنامه هر ساله با حضور مردم انجام می شد، به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم و هنرمندان بدون حضور مردم و با رعایت نکات بهداشتی انجام شد.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی، درباره ضرورت انجام این برنامه های نوروزی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا بالاخره تمام می شود ولی ما وظیفه داشتیم که برنامه های زیباسازی شهر را برای نوروز با لحاظ کردن دقیق نکات بهداشتی به انجام برسانیم.

طالبی، همچنین از نصب چند مجسمه تا پیش از نوروز 99 خبر داد و گفت: مجسمه شهید بهشتی در میدان هفت تیر و مجسمه شهید مدرس در ابتدای بزرگراه مدرس نصب شده است.

انتهای پیام/