دلتنگ مردم هستیم/ در فرصت خانه‌نشینی نمایشنامه‌هایم را کامل می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۰
زهرا شایانفر در گفتگو با صبا:

دلتنگ مردم هستیم/ در فرصت خانه‌نشینی نمایشنامه‌هایم را کامل می‌کنم

زهرا شایانفر که تعداد از برنامه هایش به دلیل کرونا کنسل شده این روزها مشغول نوشتن نمایشنامه هایش است.

زهرا شایانفر کارگردان و نویسنده تئاتر درباره فعالیت های این روزهایش به ویژه با تعطیلی تئاترها به دلیل شیوع ویروس کرونا به خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا بیشتر در خانه هستم و از این فرصت برای نوشتن استفاده می کنم. حدود یک ماه است که مشغول نوشتن هستم زیرا چند طرح نمایشنامه داشتم که کامل نشده بود و از این فرصت استفاده کردم و در حال تکمیل نمایشنامه ها هستم.

وی با اشاره به اینکه تمامی کارهای اجرایی اش کنسل شده است، توضیح داد: دو پروژه داشتیم که قرار بود اجرا شود ولی به دلیل کرونا کنسل شده است. یک کار با گروه «تئاتر مستقل» در سالن سینماتئاتر کانون داشتیم که اجرای آن نصفه ماند. یک نمایش هم داشتیم که در حال تمرین با اعضای گروه بودیم و قرار بود اجرای آن از ۱۴ فروردین ماه شروع شود ولی مجبور شدیم برای سلامتی اعضای گروه، تمرین ها را متوقف کنیم در نتیجه مشخص نیست دوباره چه زمانی شروع به کار کنیم.

این کارگردان افزود: همچنین یک رپرتوار نمایش سنتی در تالار محراب داشتیم که قرار بود از هفتم فروردین ماه شروع شود آنهم منتفی شد. شش نمایش آیینی–سنتی که برای ۶ ماهه اول سال برنامه ریزی کرده بودیم تا هر ماه یک نمایش اجرا شود و حتی قرار بود بلیت فروشی از اسفند ماه آغاز شود که به دلیل وضعیت موجود کار را متوقف کردیم.

شایانفر که قرار بود در تعطیلات نوروز هم اجرایی داشته باشد، گفت: برای ایام نوروز برنامه ویژه در تالار محراب داشتیم ولی تمامی برنامه ریزی ها با یک اتفاق پیش بینی نشده بهم خورد. همه ما دلتنگ مردم هستیم و امیدواریم هر چه زودتر شرایط به حالت عادی بازگردد.

این نویسنده با اشاره به اینکه سلامتی مردم از هر چیزی مهم تر است، در پایان گفت: مردم باید امید داشته باشند و مطمئن هستم خیلی زود این بیماری را شکست می دهیم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است