مراحل فنی «سرزمین آبی» تمام شد/ اکران در «هنروتجربه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷

مراحل فنی «سرزمین آبی» تمام شد/ اکران در «هنروتجربه»

دومین فیلم علی فخر موسوی به نام «سرزمین آبی» به تهیه‌کنندگی رضا محقق آماده نمایش شده است.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فیلم، سیدعلی فخر موسوی که پیش از این فیلم «خاطرات پاییزی» به کارگردانی او و تولید مشترک ایران و اوکراین در بخش هنر و تجربه سی پنجمین جشنواره فیلم ملی فیلم فجر اکران شده بود، دومین سینمایی خود به اسم «سرزمین آبی» را آماده اکران دارد.
فیلم «سرزمین آبی» با سرمایه کمپانی Oleksida در ایران ساخته شده است. پست پروداکشن این فیلم در اروپا انجام شده و رومان کروتین آهنگساز ایتالیایی موسیقی این اثر را در آمریکا ساخته است. اصلاح رنگ «سرزمین آبی» نیز در استودیو داوژنکو کی‌یف در اوکراین انجام شده است.
عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از مدیر فیلم‌برداری امیر معقولی، صدابردار علیرضا کریم‌نژاد، صداگذاری بهروز شهامت و تدوین آن در کمپانی مدیانست پراگ در جمهوری چک انجام شده و محمدرضا رهبری، منوچهر آذر، بهزاد دورانی و سحر عبداللهی بازیگران فیلم «سرزمین آبی» هستند که در روستاهای سواد کوه مازندران فیلمبرداری شده است.
کمپانی oleksida پخش فیلم را برعهده دارد و تهیه کننده اجرایی هم رضا محقق هست. این کمپانی ابراز امیدواری کرد این فیلم بتواند در گروه هنر و تجربه در ایران اکران شود.
درخلاصه داستان این فیلم آمده است: دکتر آرش پیرو، پس از مشکلاتی، تهران را به مقصد روستایی مرزی ترک می‌کند. دکتر در روستا به کشف پازل‌هایی از گذشته می‌پردازد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است