دیوید لینچ با اثر مهجورش به دیزنی‌پلاس می آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۴
در ماه آوریل؛

دیوید لینچ با اثر مهجورش به دیزنی‌پلاس می آید

فیلم مهجور «داستان استریت» ساخته دیوید لینچ از ماه آوریل به دیزنی پلاس می آید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندی‌وایر، سرویس پخش آنلاین دیزنی‌پلاس اعلام کرده فیلم «داستان استریت» ساخته دیوید لینچ محصول ۱۹۹۹ از ماه آینده در این سرویس قابل دسترسی است.

اگرچه «داستان استریت» در یوتیوب و آمازون برای خرید در دسترس است با این حال مشترکان دیزنی‌پلاس می توانند این درام زندگینامه ای را به عنوان بخشی از حق عضویت شان از روز ۳ آوریل مشاهده کنند.

«داستان استریت» یک کار مهجور در پرونده فیلمسازی دیوید لینچ است. دیوید لینچ فیلمسازی است که اغلب کارهایش برخلاف این اثر تنها مناسب بزرگسالان هستند. «داستان استریت» قصه آلوین استریت است که از ایالت آیوا تا ویسکانسین را با ماشین چمن زنی طی می کند تا به برادرش برسد.

ریچارد فارنزورث، سیسی اسپیسک و هری دین استانتون بازیگران این فیلم هستند. فارنزورث برای این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

فیلم «داستان استریت» در اکتبر ۱۹۹۹ چند ماه بعد از آنکه در جشنواره کن در بخش مسابقه قرار داشت توسط کمپانی دیزنی روانه سینماها شد. این فیلم که بودجه اش ۱۰ میلیون دلار بود در گیشه با شکست سنگین مواجه شد و تنها توانست ۶٫۲ میلیون دلار به دست بیاورد. «داستان استریت» اما در نظر منتقدان موفق ظاهر شد و به اولین فیلم دیوید لینچ مبدل شد که راجر ایبرت آن را ستایش کرد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است