تشکر انجمن صنفی هنرمندان موسیقی از صندوق اعتباری هنر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۲

تشکر انجمن صنفی هنرمندان موسیقی از صندوق اعتباری هنر

انجمن صنفی هنرمندان موسیقی بابت معافیت هنرمندان موسیقی از پرداخت بیمه در سه ماه اول و پرداخت آن توسط صندوق اعتباری هنر تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا، انجمن صنفی هنرمندان موسیقی بابت معافیت هنرمندان موسیقی از پرداخت بیمه در سه ماه اول سال جدید و پرداخت آن توسط صندوق اعتباری هنر تشکر کرد.

در متن منتشر شده از سوی انجمن صنفی هنرمندان موسیقی آمده است:

«در پی ارسال نامه مورخ ۱۲ اسفند انجمن صنفی هنرمندان موسیقی کشور به ریاست محترم جمهور، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر محترم کار و امور اجتماعی و رییس محترم سازمان تامین اجتماعی، و طرح درخواست پرداخت حق بیمه هنرمندان موسیقی از سوی دولت محترم بواسطه تعطیلی کسب و کار هنرمندان حوزه موسیقی در بحران اخیر، خوشبختانه امروز آقای حمیدرضا نوربخش، عضو محترم هیات مدیره صندوق اعتباری هنر، از پرداخت حق بیمه هنرمندان حوزه موسیقی برای حداقل سه ماه بهار ۱۳۹۹ از سوی صندوق، به عنوان نهاد متولی امور بیمه هنرمندان، خبر داد.

انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ضمن ابراز خوشوقتی از این تصمیم و حل بخشی از مشکلات اهالی موسیقی کشور در این موقعیت دشوار، لازم می‌داند از اقدامات و پیگیری‌های تمامی افراد، مدیران و هنرمندانی که به نوعی در انجام این مهم، مشارکت داشتند، قدردانی نماید و سپاسگزار تلاش‌های مجدانه آنان باشد.

امید که دولت محترم همچنان حمایت‌های لازم را از تمامی اقشار آسیب‌پذیر کشور و به تبع آن، هنرمندان این مرز و بوم، دریغ نکند و توجه به این قشر فرهنگی و برآوردن مطالبات بر حق آنان را در دستور کار خود قرار دهد.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است