«پایان رویاها» از راه رسید

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم بلند «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای اول و دوم فروردین روی پرتال اینترنتی کانون قرار می‌گیرد.

کانون هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند. به همین منظور فیلم سینمایی «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی که به‌غیر از برخی سالن‌های کانون، تاکنون اکران عمومی نشده است، در روزهای جمعه و شنبه اول و دوم فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.

فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «پایان رویاها» تولید سال ۱۳۹۵ امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

داستان این فیلم درباره زندگی یک خانواده جنگل‌نشین است. فرزند کوچک خانواده به خاطر یک بی‌احتیاطی ناخواسته دچار مشکل بزرگی می‌شود و پدر و مادر او نیز برای نجات کودک همه تلاش‌شان را به کار می‌بندند.

بر همین اساس، این فیلم از ساعت ۹ صبح روز جمعه اول فروردین به مدت ۴۸ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

«پایان رویاها» پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی همچون فیلم کودکان و نوجوانان زلین چک، فیلم داکا بنگلادش، فیلم کلکته، فیلم‌های کودکان شیکاگو، فیلم سبز ایران، فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان و… به نمایش در آمده و جوایزی نیز دریافت کرده است.

انتهای پیام/