جزییات برنامه‌های نوروز ۹۹ رادیو ایران/ برنامه ما ارتقای کیفی آثارست | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
مدیر رادیو ایران در گفتگو با صبا:

جزییات برنامه‌های نوروز ۹۹ رادیو ایران/ برنامه ما ارتقای کیفی آثارست

مدیر رادیو ایران می‌گوید رویکرد این شبکه رادیویی در سال 99 ارتقای کیفی برنامه‌ها است.
محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره برنامه نوروز ۹۹ این شبکه رادیویی توضیح داد: با توجه به اینکه امسال در تعطیلات نوروز شرایط ویژه ای با هجوم ویروس کرونا در کشور حاکم است، پویش «آیین مهربانی» در رادیو ایران فعال است. این پویش به دنبال آن است که بگوید با توجه به شرایط سخت همه ما وظیفه داریم مهربانانه در کنار هم این روزها را سپری کنیم. همچنین این پویش در همه برنامه‌های رادیو ایران به مصادیق مهربانی کردن مردم در کنار یکدیگر نیز خواهد پرداخت.
مدیر رادیو ایران با اشاره به اینکه برنامه دیگر این شبکه از روز دوم فروردین آغاز می‌شود، گفت: برنامه «صبح عید با شما» که کاری از گروه بچه های «صبح جمعه با شما» در گروه ورزش و تفریحات است دومین برنامه ما در تعطیلات نوروز ۹۹ است. بیش از ۵۰ درصد این برنامه در استودیو زنده پخش می‌شود و بقیه برنامه نیز به صورت ضبط شده است. این برنامه شاد با رویکرد نوروز در خانه هر روز از ۹ صبح تا ۱۱٫۳۰ به مدت ۲٫۳۰ روی آنتن می‌رود. امسال همان طور که قبلا نیز اعلام شد چهره هایی از جمله مهران رجبی، رضا بنفشه خواه و محمد یگانه به جمع بچه‌ها پیوسته اند که در سال آینده نیز در کنار ما خواهند بود. امیدوارم گزوه «صبح عید با شما» لحظات خوشی را برای مخاطبان فراهم کنند.
محمدزاده معتقد است برنامه «صبح جمعه با شما» یک برنامه کاملا مردمی است که همه مردم از جمله هنرمندان قدیمی در این برنامه مشارکت می‌کنند و درب آن همیشه برای همه مردم و هنرمندان قدیمی باز است به همین منظور در سال ۹۹ قرار است هم از پیشکسوتان رادیو و هم از جوانان در این برنامه بهره برده شود.
وی افزود: ویژه برنامه دیگر رادیو ایران برنامه عصرگاهی «فرش بنفشه» است که از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰ پخش می‌شود. منصور ضابطیان از گوینده های قدیمی و حرفه ای رادیو و سازنده برنامه ماندگار «رادیو هفت» اجرای این برنامه را برعهده خواهد داشت. «فرش بنفشه» یک برنامه شاد، فرح و متنوع همراه با شعر، موسیقی، گشت و گذار به استان‌ها و مناطق مختلف کشور و ارتباط با مردم مناطق مختلف کشور است.
مدیر رادیو ایران تاکید کرد: مابقی برنامه‌های رادیو در عید برنامه‌هایی هستند که قبلا تامین شده اند. امیدوارم این برنامه‌ها بتوانند به مردم کمک کنند که این شرایط سخت را در کنار هم و خانواده خود بگذارند.
محمدزاده در پایان درباره رویکرد رادیو ایران در سال ۹۹ عنوان کرد: رویکرد رادیو ایران ارتقای کیفی برنامه‌ها است. ما ۸ برنامه شاخص رادیو داریم و تلاش می‌کنیم در سال ۹۹ سطح این برنامه‌ها را ارتقا دهیم تا حداقل یک پله از شرایط فعلی بالاتر بروند.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است