۵۰ درصد تخفیف برای کتاب‌های انتشارات الهدی

به گزارش خبرگزاری صبا، محمد اسدی موحد مدیر عامل مؤسسه فرهنگی، هنری انتشارات بین‌المللی الهدی با آرزوی سلامتی برای تمام هم‌وطنان و مردم جهان گفت: در آستانه عید سعید نوروز و با توجه به شیوع بیماری کرونا که موجب افزایش فشار روانی این بیماری بر مردم شده، در یک همدلی ملی بین مردم و مسئولان، خودقرنطینگی در شهرهای مختلف آغاز شده تا در بهار طبیعت، دوباره مردم عزیزمان را سلامت و خندان در شهرها ملاقات کنیم.

وی همچنین به درایت و مسئولیت‌پذیری مردم ایران اشاره کرد: مردم فهیم و فرهنگ دوست کشور عزیزمان همواره از تمامی بحران‌ها سربلند بیرون آمده و این‌بار نیز همگامی مردم و مسئولان موجب شده تا از پیشرفت این بیماری جلوگیری شود. به همین دلیل هم مؤسسه الهدی به فروش کتاب‌های خود با تخفیف ۵۰ درصدی اقدام کرده است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، هنری انتشارات بین‌المللی الهدی با اشاره به شعار «درخانه بمانیم، کتاب بخوانیم» بر لزوم در خانه ماندن در این ایام تاکید کرد و ادامه داد: طرح فروش ویژه مؤسسه با همکاری و مساعدت درگاه‌های فروشی چون کتابراه، طاقچه، ژوبین، فراکتاب، پاتوق کتاب وکتابخوان نور، فروش نوروزی تا پایان فروردین ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

اسدی موحد در پایان با آرزوی بهروزی، سلامتی و برکت برای ایران اسلامی، بیان کرد: امسال با شعار «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم» به استقبال بهار و مبارزه با شیوع بیماری کرونا خواهیم رفت.

اتتهای پیام/