«بیوه سیاه» هم دیرتر به سینماها می آید/ اختلال در دنیای مارول | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
در ادامه بحران کرونا؛

«بیوه سیاه» هم دیرتر به سینماها می آید/ اختلال در دنیای مارول

کمپانی دیزنی به دلیل شیوع ویروس کرونا تاریخ اکران «بیوه سیاه» با بازی اسکارلت جوهانسون را به تاخیر انداخت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از دِ ورج، کمپانی دیزنی تصمیم گرفته است بدنبال شیوع ویروس کرونا اکران فیلم «بیوه سیاه» محصول استودیوهای مارول را به تاخیر بیندازد.

«بیوه سیاه» پیش از این طبق جدول برنامه ریزی قرار بود روز یک می ۲۰۲۰ (۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود. با وجود اعلام تاخیر در اکران، دیزنی تاریخ جدیدی برای اکران فیلم اعلام نکرده است.

تاریخ اکران فیلم «بیوه سیاه» با بازی اسکارلت جوهانسون در حالی به تاخیر افتاده است که در هفته گذشته، دیزنی اعلام کرد تاریخ اکران فیلم های «جهش‌یافته‌های جدید»، «مولان» و «انتلرز» را به تاخیر انداخته است.

فیلم «بیوه سیاه» قرار بود با اکرانش آغازگر فاز چهارم دنیای سینمایی مارول شود و همینطور قرار بود اولین فیلم بزرگ دنیای سینمایی مارول پس از فرنشایز های «انتقام جویان: پایان بازی» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» باشد.

در هفته ای که گذشت بسیاری از فیلم های پرهزینه با تاخیر در تاریخ اکرانشان مواجه شدند که از جمله آنها می توان به جیمز باند جدید یعنی فیلم «زمانی برای مردن نیست» با بازی دنیل کریگ اشاره کرد.

با شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از استودیوها از جمله یونیورسال و وارنر تعدادی از فیلم هایشان را زودتر از موعد به VOD آورده اند با این حال انتظار نمی رود با هیچکدام از فیلم های پرهزینه ای چون «بیوه سیاه» یا «مولان» که می توانند بیش از یک میلیارد دلار در سینماها کسب کنند، این چنین رفتاری صورت بگیرد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است