سه بازیگر تلویزیون به «صبح جمعه با شما» پیوستند/ حضور در ویژه برنامه نوروز ۹۹ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

سه بازیگر تلویزیون به «صبح جمعه با شما» پیوستند/ حضور در ویژه برنامه نوروز ۹۹

مهران رجبی، رضا بنفشه خواه و محمد یگانه به گروه «صبح جمعه با شما» پیوستند.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر درباره ویژه برنامه «صبح عید با شما» در ایام نوروز ۹۹ گفت: مهران رجبی، رضا بنفشه خواه و محمد یگانه به گروه «صبح جمعه با شما» پیوستند و در ایام نوروز ۹۹ در ویژه برنامه «صبح عید با شما» رادیو ایران حضور خواهند داشت.
وی افزود: قصد داریم سه مهمان ویژه یعنی مهران رجبی و رضا بنفشه خواه و محمد یگانه را در برنامه حفظ کنیم و زین پس به خانواده بزرگ «صبح جمعه با شما» ملحق شوند.
تهیه کننده «صبح عید با شما» بیان کرد: در ویژه برنامه نوروزی هر روز تعدادی از هنرمندان برنامه به صورت زنده در خدمت مخاطبان هستند.
قدوسیان تصریح کرد: از آنجایی که نوروز ۹۹ خلاف سال های گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا باید در خانه بمانیم، این مهم، وظیفه برنامه سازان رادیویی را سنگین تر کرده است، چرا که باید با خلق برنامه های شاد و مفرح زمانی را که مخاطبان بیشتر در خانه هستند و از رادیو استفاده می کنند به بهترین شکل پر کنند.
وی در پایان گفت: عوامل برنامه «صبح عید با شما» از چهارشنبه ۲۸ اسفند با ویژه برنامه ای شاد هر روز ساعت ۹:۳۰ صبح مهمان نوروزی مخاطبان است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است