همکاری نزدیک با ستادهای مقابله با ویروس کرونا با قوت ادامه می‌یابد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
جلسه معاون امور استان‌ها با ویدیو کنفرانس برگزار شد؛

همکاری نزدیک با ستادهای مقابله با ویروس کرونا با قوت ادامه می‌یابد

معاون اموراستان های صداوسیما در ارتباط زنده تصویری با مدیران کل مراکز، در جریان آخرین اقدامات شبکه های استانی در مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما در این ارتباط زنده تصویری با مدیران کل مراکز ضمن اطلاع از اقدامات شبکه های رادیویی و تلویزیونی مراکز صداوسیما در مقابله با ویروس کرونا دستورات لازم برای هماهنگی های بیش تر را صادر کرد.

علی دارابی با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و محافظتی در انجام ماموریت های رسانه ای تاکید کرد: همه اقدامات و پیش بینی های لازم برای همکاری نزدیک با ستاد های مقابله با ویروس کرونا در سراسر کشور به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس مطابق با روال جاری و با قوت ادامه یابد.

وی سال ۹۸ را سالی سخت برای شبکه های استانی صداوسیما توصیف کرد و گفت: سال جاری به دلیل حوادث مختلف که کانون اکثر آن ها در استان های کشور بوده سالی سخت برای مراکز صداوسیما بوده است که بحمدالله در همه این حوادث شاهد تلاش شبکه های استانی در همراهی و همدلی با مردم و کمک به مسئولان برای حل مشکلات بوده ایم.

معاون امور استان های صداوسیما همچنین با قدردانی از تلاش ها و اقدامات انجام گرفته از سوی مدیران و کارکنان بخش های مختلف شبکه های استانی بر تداوم این اقدامات تا عبور از بحران ویروس کرونا و برگزاری جشن سلامت در کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است