اکران «تشریح» باز هم به تعویق افتاد/ تولید دو فیلم در سال ۹۹ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰
سیاوش شهابی در گفتگو با صبا:

اکران «تشریح» باز هم به تعویق افتاد/ تولید دو فیلم در سال ۹۹

کارگردان فیلم کوتاه «تشریح» از برنامه ریزی برای ساخت دو فیلم کوتاه و بلند خود در سال آینده خبر داد.

سیاوش شهابی کارگردان فیلم کوتاه «تشریح» که قرار بود در اکران نوروزی گروه هنر و تجربه اکران شود، در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره سرنوشت اکران این فیلم گفت: از زمانی که ویروس کرونا در ایران فراگیر شد و سینماها تعطیل شدند، با گروه هنر و تجربه صحبتی نکرده‌ایم و تصمیم قطعی‌ درباره این موضوع گرفته نشده است.

وی افزود: جعفر صانعی مقدم (مدیر عامل موسسه هنر و تجربه) برای اکران فیلم «تشریح» و پنج فیلم کوتاه دیگر بسیار تلاش کردند و اکران در نوروز هم پیشنهاد ایشان بود که بهترین زمان است. در حال حاضر معتقدم که پس از باز شدن سینماها، باز هم بهترین تصمیم را درباره بهترین زمان اکران این فیلم‌ها خواهند گرفت.

شهابی با اشاره به خسارت وارد شده بر فیلم‌ها ادامه داد: تعطیلی سینما قطعا خسارت وارد کرده است اما این موضوعی فراگیر در سطح کشور است و شرایط برای همه هم یکسان است. در نتیجه این چیزی نیست که من برای اکران یک فیلم کوتاه، گلایه‌ای داشته باشم زیرا معمولا فیلم‌های کوتاه مخاطبان خاص خودش را دارد.

وی اضافه کرد: اگر شرایط به این صورت پیش رود، شاید مجبور شویم که «تشریح» را به صورت آنلاین نمایش دهیم اما فعلا هیچ تصمیمی درباره این موضوع نگرفته‌ایم. مشکل اصلی این است که زمان برای اکران فیلم‌ها می‌گذرد زیرا قصدم ما این بود در سالی که گذشت، فیلم را اکران کنیم.

این کارگردان در پایان درباره فعالیت‌های اخیر خود بیان کرد: در حال حاضر روی دو فیلمنامه کوتاه و بلند داستانی کار می‌کنم و به احتمال بسیار، سال آینده در ابتدا فیلم کوتاهم را بسازم و پس از آن فیلم بلندم را برای ساخت کلید بزنم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است