«چیزی شبیه اقبال لاهوری» به رادیو نمایش می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۸

«چیزی شبیه اقبال لاهوری» به رادیو نمایش می‌آید

سریال جدید رادیویی «چیزی شبیه اقبال لاهوری» تا پایان سال 98 از رادیو نمایش روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، تا پایان سال ۹۸ شنونده سریال جدید رادیویی «چیزی شبیه اقبال لاهوری» از رادیو نمایش باشید. این نمایش به موضوع آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر زبان فارسی می پردازد.

این سریال به موضوعاتی چون اعتیاد به اینترنت، جعل اشعار و مطالب علمی و ادبی، غلط نویسی و فراموشی رسم الخط فارسی در اثر رواج شبکه های اجتماعی پرداخته است.

«چیزی شبیه اقبال لاهوری» را امیر امیری نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: بیتا دختری دانشجو است که پس از ساعت های متمادی فعالیت در شبکه های اجتماعی و گوشی به دست در حالیک ه قصد دارد یک قطعه شعر منتسب به اقبال لاهوری را منتشر کند، خوابش می برد و هر بار در خواب خود را در موقعیتی عجیب گرفتار می یابد.

این نمایش رادیویی به کارگردانی رضا عمرانی، تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده و با هنرمندی عمار تفتی، شیوا رفیعیان، بیتا خارستانی، فریبا متخصص، مهرداد مهماندوست، نگین خواجه نصیر، شمسی صادقی، مجید سهرابی، مروارید کریم پور، بهنازبستاندوست، ماندانا محسنی و شیما جانقربان، افکتوری محمد رضا قبادی فر و صدابرداری محمدرضا محتشمی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

«چیزی شبیه اقبال لاهوری» تا ۲۸ اسفند ساعت ۲۴ از رادیو نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است