تولید مستندی درباره دونالد ترامپ در ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۶

تولید مستندی درباره دونالد ترامپ در ایران

مستندی با هدف نقد دکترین سیاست خارجی دونالد ترامپ و تاثیر خودشیفتگی و ثروت‌اندوزی او بر این دکترین در شبکه پرس‌ تی‌وی تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی‌وی، مستندی به تهیه‌کنندگی مهدی عرب ضمن مروری بر عملکرد دونالد ترامپ در سیاست خارجی و بهت و حیرت دوستان و دشمنان آمریکا و نخبگان سیاسی این کشور از این موضوع به تغییر معاون و دستیار پنتاگون، مشاور امنیت ملی، سرپرست اطلاعات ملی و وزیر امنیت کشور توسط ترامپ طی سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند.

در ادامه این مستند تغییر در روند مذاکره آمریکا با کره شمالی، رها کردن مذاکره با طالبان و رهاسازی هم‌پیمانان کُرد شمال شرق سوریه در مقابل آتش ترکیه به عنوان نمونه‌هایی از عملکرد ترامپ مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته و پایبندی نداشتن او به مکتب سیاسی مشخص و نقش اساسی خودشیفتگی و ثروت‌اندزوی در تصمیم‌گیری‌هایش بررسی می‌شود.

همچنین این برنامه ضمن واکاوی سیاست خارجی ترامپ در زمینه امنیت، تجارت و مهاجرت در بستر جمهوری‌خواهی محافظه‌کارانه به نقد و تبادل نظر درخصوص بیزاری ترامپ از نهادهای بین‌المللی و خروج از تعهداتی مانند برجام و پیمان آب‌وهوایی پاریس، علاقه و تاکید وی به مداخله‌گرایی از طریق افزایش نیروهای آمریکا در غرب آسیا و تهدید آشکار مخالفان از جمله ایران و کره شمالی می‌پردازد.

مستند «دکترین سیاست خارجی ترامپ و تاثیر خودشیفتگی و ثروت‌اندوزی وی بر این دکترین» در بخش دیگری به بررسی تاثیر خودشیفتگی و افزایش ثروت شخصی و خانوادگی ترامپ بر سیاست خارجی وی پرداخته و در این زمینه به مواردی مانند ارجاع اقدام‌های دولت به شخص خودش، تلاش برای میزبانی گروه ۲۰ در هتل‌های شخصی‌اش در میامی و دریافت ۱۳ برند تجاری در چین برای دخترش ایوانکا اشاره می‌کند.

مستند «دکترین سیاست خارجی ترامپ» به زودی از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است