فراخوان نخستین شادواره دنیای رنگی منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱

فراخوان نخستین شادواره دنیای رنگی منتشر شد

نخستین شادواره جهانی دنیای رنگی در پنج بخش موسیقی، پانتومیم، نقاشی، دابسمش و استندآپ کمدی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی نخستین شادواره جهانی دنیای رنگی، موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری امیدیه، نخستین شادواره جهانی دنیای رنگی را در پنج بخش موسیقی، پانتومیم، نقاشی، دابسمش، استندآپ کمدی و برای گروه سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و بخش ویژه خلاقیت خانواده به صورت رقابتی برگزار می کند.

گروه اتوبوس صلح و شادی، خانه تئاتر و جمعیت طلوع بی نشان ها (سرای مهر) نخستین شادواره جهانی دنیای رنگی را با محوریت « چه برنامه ای برای ایمنی خودمان در مواجهه با ویروس کرونا داشته باشیم » ، « فرهنگ انسانی (یاری رسان باشیم)» ، «حفظ تندرستی و ایمنی خانواده (نوروز در خانه بمانیم )» ، «کرونا دروازه بی مرز جهان (جهان مرز ندارد)» و «کرونا به ما آموخت که چشم ها را باید شست» را در نوروز سال ۹۹ برگزار می کند.

متن فراخوان به شرح زیر است:

«به نام حقیقت
نخستین شادواره دنیای رنگی

سبک دل چو یاران به منزل رسند
نخسبد که واماندگان از پسند (سعدی)

دگر بار سنگینی پیام هم نوع دوستی بر گرده  این گیتی گران آمده است و چون بازگشتی در نهایت شتاب اولیه تولد این آرمان در ذوق ذهن فریبنده مان میزند. آری به راستی کوچک ترین ریگی بر مسیر حرکت پر زرق و برق و ژست گونه این سامان ، واژگونی مهیبی در پی دارد ؟

آینده پاسخ مان را خواهد داد؛ همگان با ذهنی آشفته و دلی بسته بر امید بر بقای این سازمان بنا شده مان ، به نظاره نشسته ایم.
با احساسی از جنس باور و تردید …

به هر گونه باید مسیر را طی کرد، آزمونی جهان شمول بر ما اجبار شده است که تا زمان اعلام نتایج باید نشست و علاجی بر حال و مروری بر راه پیموده از گذشته داشت.

علاجی از جنس اراده عمومی، حال آن که می بایست مفهومش را از اراده اکثریت و اراده همگان مشخص کرد؛

اراده اکثریت لزوما اراده عمومی نیست ، زیرا صرف اکثریت عددی اراده را عمومی نمی گرداند مگر اینکه برای خیر عمومی باشد. تا زمانی که اراده فردی بر مسائل خصوصی و بقای شخصی توجه دارد، جمع اراده های فردی نمی تواند اراده عمومی را ایجاد کند. پس بر آنیم تا اراده عمومی مبتنی بر خیر عمومی را باری دیگر تمرین کنیم، در خانه بمانیم و بیش از نیاز مصرف مان، بر انباشت هیجانی و اکثرا بی فایده اقلام گوناگون اصرار نورزیم، باشد که شاید سایه رویای بشر دیگر بار دیده شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/299/513/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/683/755/500
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500