مکزیکی‌ها از کرونا نمی‌ترسند! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳

مکزیکی‌ها از کرونا نمی‌ترسند!

جشنواره موسیقی «لاتین زنده» مکزیک با وجود نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا برنامه های خود را لغو نکرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، درحالیکه همه گیر شدن ویروس کرونا باعث شده تا مقامات در سراسر جهان کنسرت ها و رویدادها ورزشی را لغو کنند و حتی در برخی جاها فعالیت های روزانه هم تعطیل شده است مکزیکو سیتی کشور مکزیک به استقبال جشنواره موسیقی «لاتین زنده» یکی از مهمترین رویدادهای موسیقی این کشور رفته است.

اگرچه برخی برنامه ها در فستیوال «لاتین زنده» کنار گذاشته شده اند با این حال ده ها هزار هوادار روز شنبه ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) گردهم آمده بودند تا گروه هایی مثل «گانز ان روزز» یا خواننده هایی چون کارلوس ویوس را در میان اجرا کنندگان ببینند.

برگزارکنندگان جشنواره «لاتین زنده» اعلام کرده اند بیش از ۷۰ هزار بلیت برای این دو روز فروخته شده است.

با وجود آنکه جشنواره برگزار شده است اما نگرانی ها در مورد ویروس جدید کووید-۱۹مشهود است به گونه ای که در ورودی ها تب هر شخص چک می شود و به مردم ژل ضدعفونی داده می شود.

با وجود این مراقبت ها اما شور و شوق مردم تغییر نکرده و آنها با هیجان در کنسرت ها شرکت می کنند.

شخصی به نام «سول» که نخواست فامیلش فاش شود یکی از کسانی است که البته ناراضی است او که بلیت این رویداد را خریداری کرده و نتوانسته آن را پس دهد از اینکه این رویداد لغو نشده ابراز ناراحتی کرد و گفت: این اقدام که جشنواره را کنسل نکرده اند و همه را در معرض خطر قرار داده اند بی ‌احترامی به مردم است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است