«سبز کوچک» را آنلاین ببینید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵

«سبز کوچک» را آنلاین ببینید

فیلم «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی 26 اسفند روی پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند. به همین منظور  فیلم «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه، ۲۶ اسفند از ساعت ۹ صبح روی پرتال اینترنتی کانون قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی «سبز کوچک» تولید سال ۱۳۸۶ امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «محمد داستانی نوشته که در مسابقه‌های بین مدرسه‌ای اول شده و باید روز نیمه شعبان برای گرفتن جایزه‌اش به سالن بزرگ شهر برود. پدر به دلیل دست تنها بودن صاحب‌کارش، محمد را وادار می‌کند تا ظهر به عنوان وردست در حجره فرازمند بماند. نگرانی محمد برای نرسیدن به سالن جشن بی‌مورد نیست. او تا ظهر موانع مختلفی سر راهش می‌بیند و به هر ترفندی از این مشکلات عبور می‌کند. اما مرتضی پسر عمه‌اش که از فرازمند دل خوشی ندارد می‌خواهد با دزدیدن قالیچه گران‌قیمت فرازمند، تلافی کند….»

هر کدام از این تولیدات به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم‌های کانون، پیش از این فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یداله صمدی، «خمره» و «هامون و دریا» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری و «قله دنیا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد بدین شکل به نمایش درآمدند.

در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، با تلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می‌شود و در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های کانون به‌صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این فیلم‌ها به پایگاه omid.kpf.irمراجعه یا با هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» این آثار و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

این طرح، تا پایان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است